توجه به سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده؛ ضرورت امروز جامعه
کد خبر: 1441749
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

توجه به سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده؛ ضرورت امروز جامعه

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام فیضی‌زاده با تأکید برلزوم به‌کارگیری سیاست‌های جمعیتی و تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی دراین خصوص، توجه به سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان‌های خانواده را ضرورت امروز جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه مراغه امروز، 31 مرداد در جمع بسیجیان پایگاه‌های شهرستان مراغه اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان‌های خانواده، تنها با استفاده از آموزه‌های اسلامی و دینی میسر است.
وی بهره‌گیری از سبک زندگی اسلامی را عامل مهمی در پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی عنوان و بیان کرد: تربیت درست و توجه به تعالیم دینی و اسلامی، نقش مهمی در مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب در جامعه اسلامی دارد.
حجت‌الاسلام فیضی‌زاده با اشاره به آسیب‌های ناشی از برنامه‌های مخرب و ضد فرهنگی رسانه‌های غربی، هشدار داد: شبکه‌های ماهواره‌ای غرب با استفاده از برنامه‌های مبتذل و ضد اسلامی، درصدد تضعیف بنیان خانواده هاست.
وی لزوم به‌کارگیری سیاست‌های جمعیتی و تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی دراین خصوص و توجه به سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان‌های خانواده را ضرورت امروز جامعه دانست و تأکید کرد: آگاه‌سازی و استفاده از شیوه‌های اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی و اسلامی می‌تواند سد محکمی در برابر آسیب‌های ناشی از هجمه های فرهنگی غرب به خصوص دجال واره‌ها باشد.

captcha