خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند
کد خبر: 1437129
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
شهردار شاهین‌شهر:

خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

خبرنگاران افتخاری/ نیکسا سلطانی: علی‌اصغر ذاکری طی سخنانی به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی‌اصغر ذاکری، شهردار شاهین‌شهر طی سخنانی به مناسبت 17 مردادماه، روز خبرنگار، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند. خبرنگاران نقش ارتباطی مهمی با مدیران دارند و به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید. شناسایی مشکلات و کمبودهای شهر و بررسی راهکارهای آن از جمله وظایف مهم یک خبرنگار فعال است.

وی افزود: در پی آن خبرنگار وظیفه دارد نتیجه خبر را که مطمئناً مسئولان برای رفع آن اقدام کرده‌اند را به منظور آگاهی مردم منعکس کند. اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام شده از سوی مسئولان شهر که جنبه‌های مثبتی در رفاه، فرهنگ و ارائه خدمات به شهروندان دارد به مراتب نیاز هر شهر بستگی دارد که با وجود خبرنگاران رفع خواهد شد.

شهردار شاهین‌شهر ادامه داد: کسانی که با شهامت و در کمال صحت و رعایت امانت تازه‌ترین خبرها را به سمع و نظر مردم می‌رسانند خبرنگارانی هستند که مدیران نیز به وجودشان نیازمند هستند.

ذاکری بیان کرد: خبرنگاران محلی شاهین‌شهر نیز با فعالیت خود، نام این شهر را در خبرهای کشوری و در بعضی موارد در خبرهای ملی انعکاس داده‌اند که همواره جای تقدیر و تشکر دارد.

شهردار شاهین‌‌شهر در پایان یک بار دیگر روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و رسانه تبریک گفت و برای یکایک آن عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

یادآور می‌شود، شورای فرهنگ عمومی کشور روز 17 مردادماه، روز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری کرده است.

captcha