رژیم اشغالگر قدس صحنه‌گردان تکفیری‌ها است
کد خبر: 1435088
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
آیت‌الله صفایی‌ بوشهری:

رژیم اشغالگر قدس صحنه‌گردان تکفیری‌ها است

خبرنگاران افتخاری/ حامد فکوری: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: رژیم اشغالگر قدس و دولت‌های استعمارگر صحنه‌گردان تکفیری‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر، 10 مردادماه در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع غزه و فلسطین در خطبه‌های نماز عید فطر و دیدار با مسئولان نظام اظهار کرد: جنایت‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس چنان عجیب است که تمام جهان را آزرده کرده و این خوی جنایت‌پیشه این رژیم است و متأسفانه دولت‌های استعمارگر حمایت می‌کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر افزود: کشورهای به ظاهر متمدن اما به واقع دچار جهالت و توحش مثل آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه بوشهر در ادامه با یادآوری روز یکشنبه، 12 مردادماه، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این شورا از همان ابتدا خدمات بسیار عالی، ولایی و به موقع در انقلاب اسلامی ایران داشته است که صمیمانه از همه آن عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی همچنین، نسبت به روز سه‌شنبه، 13 مردادماه سالروز تخریب بارگاه ائمه بقیع(ع) در سال 1344 قمری به دست وهابیت، گفت: اینان به دنبال هدفی ویژه و آن هم از بین بردن آثار خاندان پیامبر اسلام(ص) و حذف نام خاتم‌النبیاء و ائمه اطهار(ع) هستند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه گروهک‌هایی مثل داعش رهرو همان افرادی هستند که قبور ائمه اطهار(ع) و بزرگان اسلام در بقیع را از بین بردند، افزود: مطالب بسیاری است که پشت صحنه این اتفاقات چه کسانی هستند و پشت صحنه گروه‌های تکفیری قطعاً رژیم اشغالگر قدس، کشورها و دولت‌های استمارگر هستند.

امام‌جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به بعضی از جنایات این گروهک‌ها همچون از بین بردن قبور انبیاء(ع) و آثار دیگر اسلامی، اضافه کرد: هر اثری از آثار دین باشد این‌ها از بین می‌برند حتی اگر دستشان هم برسد مسجدالنبی را هم از بین می‌برند. آن‌ها به دنبال اسلامی هستند که غرب و کشورهای استعمارگر به آن‌ها دیکته کرده است لکن ان‌شاءالله با بیداری اسلامی و وحدت اسلامی علیه جهان استکبار و تروریست‌های وابسته به آ‌ن‌ها، اسلام پیروز خواهد شد.

صفایی بوشهری با اشاره به مناسبت دیگری در روز سه‌شنبه، 14 مردادماه به نام روز حقوق بشر و کرامت انسانی، گفت: اسم حقوق بشر در فضای سیاسی حقوقی جهان در شرایط کنونی واقعاً تحریف شده است. کشورهایی که خود علیه بشریت اقدام کردند مثل آمریکا که بمب اتمی در ژاپن استفاده کرد پرچم‌دار حقوق بشر شده و سازمان مللی که مؤید رژیم اشغالگر قدس است مرکز حقوق بشر شده است.

وی تصریح کرد: هیچ دینی همانند دین اسلام از حقوق بشر و کرامت انسانی حمایت نکرده است، به این خاطر باید ما نگاه اسلام به حقوق بشر و کرامت انسانی را تبیین کنیم چراکه باعث افشای توطئه‌های جهان استکبار به حقوق بشر است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه کشورهای استکباری با اسم حقوق بشر علیه بشریتند، اظهار کرد: ان‌شاءالله انقلاب اسلامی ما چنان کرده است که ماهیت این جنایتکاران روشن می‌شود و با بیداری اسلامی در سراسر جهان پرچم ننگ جهان استکبار به زیر کشیده خواهد شد.

captcha