برگزاری مسابقه اینترنتی «رسولان نور» ویژه شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن دانش‌آموزی
کد خبر: 1434637
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

برگزاری مسابقه اینترنتی «رسولان نور» ویژه شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن دانش‌آموزی

خبرنگاران افتخاری/ امیرحسین احمدنیا: مسئول کمیته روابط عمومی سی و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور گفت: مسابقه اینترنتی «رسولان نور» ویژه دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآن دانش‌آموزی در حال برگزاری است.

علی مهدوی‌خواه، مسئول کمیته روابط عمومی سی و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بیان کرد: مسابقه اینترنتی «رسولان نور» ویژه دانش‌آموزان شرکت کننده در سی و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز با محوریت سبک زندگی اسلامی در فرمایشات ائمه اطهار(ع) در حال برگزاری است.

مهدوی‌خواه افزود: این مسابقه از اول مردادماه به مدت 20 روز در سامانه اینترنتی مسابقات به نشانی www.qen.razaviedu.ir برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آشنایی بیشتر و بهتر دانش‌آموزان با سبک زندگی اسلامی، افزودن به شور و نشاط آنان، پایش افکار و اهداف به منظور افزایش کیفیت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های آتی دانش‌آموزان از اهداف برگزاری این مسابقه است.

سی و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در رشته‌های مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز از 12 تا 15 مردادماه جاری برای پسران و از 17 تا 20 مردادماه جاری نیز برای دختران در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

captcha