تجلیل از برترین‌ مرتلان قرآن در امارات
کد خبر: 1433979
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

تجلیل از برترین‌ مرتلان قرآن در امارات

گروه بین‌الملل: نفرات برتر مسابقه «أفضل مرتل القرآن»(برترین مرتل قرآن) امارات طی برگزاری مراسمی با همکاری رادیو «رأس الخیمه» این کشور تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «الخلیج» چاپ امارات، مراسم تجلیل از برترین مرتلان امارات شامگاه جمعه، 3 مرداد، پس از افطار در مقر شورای «شیخ عبدالملک بن‌کاید» منطقه «بریرات» شهر رأس الخیمه برگزار شد.
در این مراسم، 20 حافظ قرآن اماراتی که در میان آنان کودکی هفت‌‌ساله‌ بود به عنوان برترین‌های مسابقه «برترین مرتل» این کشور در ماه رمضان، تجلیل شدند.
بنابر این گزارش، مسابقه برترین مرتل قرآن امسال برای چهارمین سال متوالی در طول ماه رمضان در امارات برگزار شد و رادیو رأس الخیمه، هر روز از ساعت 16 تا 17 به وقت محلی این مسابقه را برای علاقه‌مندان پخش می‌کرد.
650 حافظ قرآن(دختر و پسر) از گروه‌های سنی بین 6 تا 15 سال در این مسابقه حضور یافتند و دفتر انجمن کل امور اسلامی و اوقاف رأس الخیمه بر آن نظارت داشت.
محمد غانم، مدیر رادیو رأس الخیمه طی سخنانی در مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقه، هدف از برگزاری آن را ایجاد فضای رقابتی بین حافظان قرآن کریم دانست و بر تداوم مسابقه طی سال‌های آینده تأکید کرد.

captcha