روز قدس؛ روز قدرت‌نمایی جهان اسلام و خودباوری مسلمانان حقیقی
کد خبر: 1432388
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
رئیس کمیته اقتصادی مجلس بیان کرد:

روز قدس؛ روز قدرت‌نمایی جهان اسلام و خودباوری مسلمانان حقیقی

گروه سیاسی: قادری به وقایع اخیر غزه اشاره کرد و افزود: روز قدس در واقع، روز قدرت‌نمایی جهان اسلام و خودباوری مسلمانان حقیقی و امید دادن به مردم محروم غزه و فلسطین است.

جعفر قادری، منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با تأکید بر اینکه روز قدس نماد وحدت مسلمانان اعم از شیعه و سنی است، گفت: این روز بهترین فرصت جهت اعلام انزجام نسبت به جنایت‌های بیشماری که امروزه در نقاط مختلف دنیا به ویژه در فلسطین علیه مسلمانان انجام می‌شود.
وی روز قدس را روز جداشدن مسلمانان خالص از مسلمانان ناخالص و دروغین و کسانی که تنها ادعای مسلمان بودن را دارند،‌ دانست و افزود: در این روز سرسپردگان واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را از خیل عظیم مسلمانان واقعی جدا می‌کنند و کسانی که هم پیمان استکبار جهانی هستند، مشخص می‌شوند.

روز قدس، روز قدرت‌نمایی جهان اسلام و خودباوری مسلمانان است
قادری به وقایع اخیر غزه اشاره کرد و افزود: روز قدس در واقع، روز قدرت‌نمایی جهان اسلام و خودباوری مسلمانان حقیقی و امید دادن به مردم محروم غزه و فلسطین است.
عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه روز قدس، روز دعوت به دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم برای تمام آزادگان جهان است، گفت: در این شرایطی که رژیم اشغالگر قدس وحشی‌گری‌های خود را بر علیه مردم مظلوم فلسطین بیشتر کرده و از هر تلاشی برای توطئه‌های خود استفاده می‌کند تمام مسلمانان دنیا اعم از شیعه و سنی وظیفه دارند نسبت به سالهای گذشته فعال‌تر و پرشورتر و گسترده‌تر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

لزوم همراهی در راهپیمایی روز قدس جهت اعلام برائت از جنایت‌های صهیونیست‌ها
وی، همراهی و هماهنگی جهت اعلام انزجار و برائت از استکبار جهانی و عمال آنان به خصوص گروه‌های تکفیری و سلفی چون داعش و غیره را در راهپیمایی روز قدس ضروری دانست و گفت: مسلماً هرچه حضور و همراهی بیشتر و هماهنگ‌تر باشد، قدرت مسلمانان و جهان اسلام نمایان‌تر خواهد شد.
قادری بر لزوم همراهی مسلمانان شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: هر میزان حضور و همراهی شیعه و سنی در این راهپیمایی بیشتر باشد بسیاری از توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان اسلام نقش بر آب شده و موجب می‌شود که جنایت‌کاران چون داعش به اهداف خود دست نیابند و تلاش‌های انگلیس،‌ آمریکا و صهیونیست‌ها جهت از میان بردن اسلام و ارائه یک اسلام دروغین به دنیا از میان رود.
رئیس کمیته اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: راهپیمایی روز قدس در سال جاری باید باشکوه هرچه بیشتری برگزار شود، تا میزان جنایت‌های دشمنان اسلام بر مسلمانان فلسطین و سایر نقاط دنیا کمتر شود.
عضو کمیسین تلفیق مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:‌ هرچه حضور مسلمانان دنیا در راهپیمایی روز قدس بیشتر شود، زمینه امیدواری مسلمانان نیز در دنیا جهت دستیابی به پیروزی نهایی بیشتر خواهد شد.

captcha