برگزاری دومین دوره مسابقات اذان در مساجد حمیدیا
کد خبر: 1431297
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

برگزاری دومین دوره مسابقات اذان در مساجد حمیدیا

گروه اجتماعی: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری جامع رحمت آباد از برگزاری دومین دوره مسابقات اذان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر حمیدیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد یزد، سیدمجتبی دشتی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری جامع رحمت‌آباد از برگزاری دومین دوره مسابقات اذان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر حمیدیا خبر داد و افزود: این مسابقات در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند مشخصات کامل خود را به شماره 09380008940351116 پیامک و یا با شماره 8289393 تماس بگیرند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری جامع رحمت‌آباد عنوان کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به صورت حضوری به یکی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر حمیدیا مراجعه کنند.

دشتی زمان برگزاری این مسابقات را 3 مردادماه جاری همزمان با 27 رمضان و روز جهانی قدش اعلام کرد و گفت: این مسابقات از ساعت 21:30 دقیقه در مسجد جامع رحمت آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین دوره مسابقات اذان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد حمیدیا به همت کانون‌های مساجد این شهر و با همکاری شهرداری حمیدیا برگزار می‌شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری جامع رحمت آباد بیان کرد: در پایان این مسابقات به 5 نفر برتر هر بخش جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اولین دوره این مسابقات 53 نفر از اعضای کانون‌های مساجد شهر حمیدیا شرکت کرده بودند که در پایان به 17 نفر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

یادآور می‌شود، در حال حاضر 7 کانون فرهنگی و هنری در شهر حمیدیا از توابع استان یزد در حال فعالیت هستند.

captcha