اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه مازندران
کد خبر: 1429755
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
همزمان با فرارسیدن ایام تابستان؛

اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه مازندران

خبرنگاران افتخاری/ حمیدرضا گل‌محمدی: مسئول کانون اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران از اعزام ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران با عنوان گروه‌های جهادی دانشجویی از ۳۱ مرداد‌ماه سال جاری به مناطق محروم کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، وحید سالخورده، مسئول کانون اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: گروه‌های جهادی دانشگاه مازندران به همت بسیج دانشجویی و با همکاری و هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از 31 مردادماه سال جاری به مناطق هدف اعزام خواهند شد.

وی افزود: تعداد 150 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه مازندران در رشته‌های مختلف و در قالب 10 گروه جهادی، طی یک بازه زمانی 17 روزه، به مناطق محروم شهرستان‌های بابلسر، بابل، تنکابن و نکا اعزام شده و به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی و سلامت و بهداشت می‌پردازند.

سالخورده با اشاره به سابقه اعزام 7 ساله دانشجویان این دانشگاه به اردوهای جهادی تصریح کرد: ساخت پروژه‌های عمرانی، مسجد، خانه مسکونی، آب‌رسانی و ... از تلاش‌های دانشجویان پرتلاش و جهادگر است.

مسئول کانون اردوهای جهادی بیان کرد: در عرصه فرهنگی تشکیل دوره‌های مختلف آموزشی، درسی، احکام اسلامی، قرآن، برنامه‌های مذهبی، اعیاد و ایام‌الله‌ها، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی از فعالیت‌های این گروه‌ها است.

captcha