برگزاری ‌نماز‌ جماعت ‌به امامت‌ آیت‌الله صفایی بوشهری ‌‌در مسجد امام حسن مجتبی(ع)
کد خبر: 1423500
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
در ماه مبارک رمضان؛

برگزاری ‌نماز‌ جماعت ‌به امامت‌ آیت‌الله صفایی بوشهری ‌‌در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

خبرنگاران افتخاری/ حامد فکوری: نماز جماعت ظهر و عصر در روزهای ماه مبارک رمضان به امامت نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر به همت هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) اقامه خواهد شد.

صفر آریانپور، معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، به آیات قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: ای اهل ایمان، هنگامی که خدا و رسول شما را به دین و ایمان دعوت کنند، اجابت کنید، تا به زندگی برتر و حیات جاوید رسید و بدانید که خداوند در میان شخص و قلب او حائل است و از اسرار درونی همه آگاه است و همگان به سوی او محشور خواهید شد.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌ جمعه بوشهر افزود: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه رحمت و ضیافت الهی، مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری در روزهای ‌ماه مبارک رمضان به جز روزهای جمعه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاوت روزانه قرآن کریم و بیان احکام شرعی و سخنرانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر از ویژه‌برنامه‌های این مسجد بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر است.

آریانپور با بیان اینکه سراسر زندگانی حضرت صدیقه طاهره(س) مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی است، گفت: بر همه ما شیعیان و مسلمانان تکلیف است به تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و عترت و نوع سبک زندگی اسلامی در جامعه بپردازیم و نسل جوان را با نقش این فرهنگ عظیم آشنا کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه سیره شهدا برای همه ما بهترین الگو فرهنگی هستند، افزود: جزءخوانی قرآن کریم به روش ترتیل نیز هر شب بعد از نماز مغرب و عشا به مدت یک ساعت از یکشنبه، 8 تیرماه در این مسجد  بر‌‌قرار است.

captcha