دانشجویان دانشگاه تفرش به اردوهای جهادی اعزام شدند
کد خبر: 1418551
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
با هدف معنویت‌زدایی و ارتقای بصیرت؛

دانشجویان دانشگاه تفرش به اردوهای جهادی اعزام شدند

گروه اجتماعی: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش از اعزام دانشجویان این دانشگاه به اردوهای جهادی خبر داد.

اسماعیل احمدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اعلام خبر اعزام دانشجویان این دانشگاه به اردوهای جهادی، گفت: در این اردو  دانشجویان پسر فعالیت خود را دردو روستای یاس بلاغ و دره سبز شهرستان کمیجان آغاز می‌کنند.

وی  با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این اردوی هشت روزه در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، جهادی، عمرانی در مناطق محروم تعیین شده به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت، اضافه کرد: انجام  فعالیت‌های عمرانی تعمیر و بازسازی مسجد در روستای دره سبز و فعالیت‌های فرهنگی درهر دو روستا از مهم‌ترین برنامه‌های اردوی جهادی پسران دانشجوی دانشگاه تفرش است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش اظهار کرد: تفکر ناب جهادی و تلاش‌های خالصانه فعالان این عرصه و نیز انتقال و تبادل تجربیات به‌دست آمده از اجرای اردوها در مناطق محروم کشور بین گروه‌های جهادی خودباوری را در اجتماع نهادینه می‌کند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و آموزش دانشجویان، خدمت‌رسانی، معنویت‌افزایی، ارتقای بصیرت دانشجویان و انتقال فرهنگ کار از اهداف اجرای طرح اردوهای جهادی است.

captcha