دانشجویان عمره‌گزار عازم عتبات عالیات می‌شوند
کد خبر: 1417009
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
فقیهی خبر داد:

دانشجویان عمره‌گزار عازم عتبات عالیات می‌شوند

گروه جامعه: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور اعلام کرد: به هر کاروان دانشجویی عمره‌گزار پس از سفر عمره، سهمیه یک اتوبوس اعزام به عتبات عالیات داده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اتمام عمره دانشگاهیان و اعزام 16 هزار دانشگاهی به عمره مفرده، گفت: برنامه‌های بعد از سفر شامل همایش‌های استانی عمره‌گزاران و جلسات کاروانی دانشجویان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه اولین جلسه عمره‌گزاران دانشجوی متعهد در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جلسات پس از سفر کاروان ها نیز به صورت متعدد در استان های مختلف برگزار شده است.
حجت‌الاسلام فقیهی افزود: بعد از ماه مبارک رمضان نیز برنامه حرم تا حرم برگزار می‌شود که طی آن دانشجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات دعوت می‌شوند.
وی تشریح کرد: بر اساس این برنامه دانشجویانی که به عمره مفرده مشرف شده اند به عتبات عالیات مشرف می‌شوند. به هر کاروان عمره 40 نفر، (یک اتوبوس) سهمیه عتبات عالیات داده می‌شود و مدیر کاروان تصمیم می‌گیرد که بین دانشگاهیان قرعه کشی کند یا به صورت ثبت نامی این اعزام صورت گیرد.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور از اعزام سایر دانشگاهیان به عتبات عالیات نیز خبر داد و گفت: قبل از ماه مبارک رمضان ثبت‌نام و قرعه‌کشی عتبات عالیات دانشگاهیان صورت خواهد گرفت اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

captcha