اردوهای جهادی از روحیه اخلاص و شعار ما می‌توانیم بسیجیان الهام گرفته است
کد خبر: 1415988
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
فرمانده حوزه مقاومت بسیج المهدی(عج) دلیجان:

اردوهای جهادی از روحیه اخلاص و شعار ما می‌توانیم بسیجیان الهام گرفته است

گروه سیاسی: در طول سال‌های اخیر با اعزام بسیجیان به مناطق محروم اقدامات بسیار بزرگ و وسیعی صورت پذیرفته است که این امر از روحیه اخلاص، اتکاء به خود و شعار ما می‌توانیم بسیجیان نشئت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سعید قاسمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج المهدی(عج) دلیجان امروز، 20 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی مدارس از آغاز مرحله اول اردوی‌های جهادی خبر داد.

وی با بیان دستاوردهای بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف از قبیل کمک‌رسانی و آبادانی مناطق محروم، اعزام اکیپ پزشکی به روستاها، ساخت خانه عالم و مسجد در روستاها، ارائه وام‌های خوداشتغالی و ... عملکرد بسیج سازندگی را در این عرصه‌ها جهادی دانست.

قاسمی ادامه داد: در طول سال‌های اخیر با اعزام بسیجیان به مناطق محروم اقدامات بسیار بزرگ و وسیعی صورت پذیرفته است که این امر از روحیه اخلاص، اتکا‌ به خود و شعار ما می‌توانیم بسیجیان نشئت گرفته است.

فرمانده حوزه المهدی(عج) دلیجان در ادامه اظهار کرد: اولین مرحله از اردوهای جهادی از اواخر خرداد جاری آغاز می‌شود و در این مرحله که اردوهای یک‌روزه نام گرفته است عرصه‌های نیازمند با همکاری شورای اسلامی روستاها و دهیاری‌ها جهت اعزام اکیپ شناسایی شده است.

قاسمی اضافه کرد: در این مرحله اعزام بسیجیان در قالب گروه‌های 35 نفری صورت می‌پذیرد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به شعار اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهارامیدواری کرد؛ اردوهای سال جاری با تلاش و مجاهدت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته صورت می‌گیرد و زمینه لازم جهت رفع محرومیت‌ها فراهم می‌شود.

captcha