آموزه‌های دینی ما را از لذت دنیا محروم نمی‌کند
کد خبر: 1412552
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلگان:

آموزه‌های دینی ما را از لذت دنیا محروم نمی‌کند

خبرنگاران افتخاری/ زینب قدس: حجت‌الاسلام نورایی‌یار اظهار کرد: یکی از آفت‌های دین‌گریزی گرایش مردم به زرق و برق دنیاست و تصور می‌شود اگر مردم به سراغ آموزه‌های دینی بروند از لذت‌های دنیایی محروم می‌مانند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام نورایی‌یار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلگان اظهار کرد: دین مبین اسلام دارای آموزه‌های بسیار غنی و هدایت‌بخشی است که در صورت نشر و ترویج آن در جامعه می‌توان بشریت را به سعادت و کمال سوق داد.

وی با تأکید بر این موضوع که دشمنان اسلام بر این موضوع به‌خوبی واقف هستند، اظهار کرد: کشورهای غربی با تبلیغ زندگی مادی و مصرف‌گرا سعی دارند تا منافع خود را تثبیت کنند و لذا اهداف خود را بر روی دین گریزی به‌ویژه در نسل جوان متمرکز کرده‌اند.

نورایی‌یار ادامه داد: اگر ما به‌درستی در ترویج و نهادینه‌سازی آموزه‌های اسلامی و همچنین به وظایف دینی و اعتقادی خود عمل کنیم جهان‌خواران و در رأس آن آمریکا هیچ وقت نمی‌توانند بر سرمایه مادی و معنوی ما سلطه پیدا کنند.

وی عنوان کرد: اگر درست به آنچه که خداوند برای ما توسط پیامبر(ص) فرستاده عمل نکنیم رعب و وحشت ستمگران در دل ما می‌افتد و مجبور به تسلیم خواهیم شد.

نورایی ادامه داد: انقلاب اسلامی برگرفته از آیات و روایات دست رد بر تطمیع و تهدید دشمن زده و دست اخوت و برادری را به‌سوی تمام ممالک اسلامی دراز کرده است و همگان را بر وحدت و یکپارچگی در مقابل مکر و حیله دشمنان بسیج کرده است.

captcha