هزینه کردن پول مسلمان برای کشتن آنان یک خطر جدی برای جامعه اسلامی است
کد خبر: 1411988
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
زمانیان:

هزینه کردن پول مسلمان برای کشتن آنان یک خطر جدی برای جامعه اسلامی است

گروه ساسی: منتخب مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس ‌با بیان اینکه اکنون آل‌سعود و وهابیت دو آفت جدی جامعه اسلامی هستند، گفت: متأسفانه پولی که باید در راستای اعتلای اسلام و ارزش‌های دینی هزینه شود صرف کشتن مسلمان می‌شود و این یک خطر جدی برای جامعه اسلامی است.

سید سعید زمانیان در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی بعقوبه عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با تسلیت این حادثه غم‌انگیز به مردم ایران به ویژه مردم استان چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: این حادثه تروریستی در عراق نشان داد که دشمنی استکبار با نظام اسلامی پایانی نخواهد داشت و تا زمانی که تفکر استقال و آزادی  مبتنی بر ارزش های اسلامی در این ملت حاکم باشد دشمنان نیز برای نابودی آن تلاش خواهند کرد.

به گفته وی وقایع تروریستی نشان داد که دعوای ایران با استکبار دعوا بر سر دولت ها و اشخاص نیست بلکه یک دعوای ایدئولوژیک است که دشمن تلاش می کند افکار و عقاید خود را بر این ملت حاکم کند.

زمانیان با تاکید بر اینکه نظام و انقلاب اسلامی هیچ گاه زیر بار زور نخواهد رفت تصریح کرد: دعوا استکبار با ایران بر سر قدرت طلبی، زورگویی، سلطه طلبی و جنگ افروزی و منفعت طلبی بیش از حد علیه ایران است که رهبری و ملت هیچ گاه زیر بار این سلطه نخواهند رفت.

وی بااشاره به شکل گیری جریانات استکبار ستیز در داخل کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی همچون عربستان با حمایت از استکبار جهانی در راس آنها آمریکا پول مسلمانان را علیه خودشان و برای از بین بردن و نابود کردن اسلام در اختیار استکبار جهانی گذاشته است.

زمانیان با بیان اینکه اکنون آل سعود و وهابیت به دو خطر و آفت جدی در جامعه اسلامی تبدیل شده اند تصریح کرد: متاسفانه پولی که باید در راستای اعتلای اسلام و ارزش های دینی خرج شود صرف کشتن و از بین بردن مسلمان می شود و این یک خطر جدی برای جامعه اسلامی است.

وی پدید آورندگان این فاجعیه عظیم را لشگر شیطان دانست و گفت: این گروه نه تنها هیچ اعتقای به اسلام و ارزش  اسلامی ندارند بلک از انسانیت و ارزش های انسانی نیز هیچ بویی نبرده‌اند و به صورت آشکار در جبهه دشمن صف آرایی می کنند.

زمانیان با بیان اینکه بیت المال مسلمانان در راه کشتن و از بین بردن خودشان به کار برده می‌شود، اظهار کرد: حکومت غاصب و غیرمسلمان سعودی سرمایه و بیت‌المال مسلمین را در اختیار گروه‌های تکفیری، وهابیون و القاعده قرار می دهد که از آن برای کشتن و قتل عام مسلمانان استفاده کنند.

زمانیان با تقدیر از حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرکرد در تشیع جنازه شهدای اقتصادی استان تصریح کرد: مردم ولایت مدار با حضور پرشور و حماسی خود در این مراسم نشان دادند که در پای ارزش ها و آرمان های شهدای خود محکم و استوار ایستاده اند.

زمانیان با تاکید بر پیگیری و درخواست جدی مسئولان استان برای برخورد جدی با جنایت کاران و مزدوران، تامین امنیت و سلامت کارکنان و زائران ایرانی در عراق را یکی از وظایف و اولویت های اصلی دولت عراق دانست.

captcha