اسامی برگزیدگان سومین دوره مسابقات سراسری وبلاگ‌نویسی نمازاعلام شد
کد خبر: 1411387
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

اسامی برگزیدگان سومین دوره مسابقات سراسری وبلاگ‌نویسی نمازاعلام شد

گروه فضای مجازی: دبیر ستاد اقامه نماز سومین مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی نماز از اعلام اسامی برگزیدگان سومین دوره این مسابقات ‌خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز سومین مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی نماز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای اطلاع از اسامی برگزیدگان می‌توانند به سامانه ثبت نام مسابقه وبلاگ‌نویسی به نشانی www.chb-namaz.ir و یا به دبیرخانه مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز به نشانی www.shahrekord.namaz.ir مراجعه کنند.

وی همچنین تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات را غیرقابل مقایسه با سال‌های گذشته دانست و اظهار کرد: در این دوره 5350 وبلاگ در مسابقه شرکت کرده‌اند که آمارها نسبت به سال‌های گذشته، قابل مقایسه نیست.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، گفت: مراسم اختتامیه مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی نماز به میزبانی این استان، هفتم خرداد با حضور حجت‌الاسلام قرائتی ساعت 9 صبح در سالن غدیر شهرکرد برگزار می‌شود.

به گفته دبیر ستاد اقامه نماز استان‌ در اختتامیه این دوره از مسابقات مراسم تجلیل از خبرگزاری‌های برتر و موفق در برنامه‌های محوری ستاد اقامه نماز همزمان با همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس و مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به انتخاب 110 وبلاگ برتر، اظهار کرد: جوایز نفیسی چون 20  کمک هزینه حج عمره، 20 کمک هزینه کربلای معلی، 20 کمک هزینه مشهد مقدس و هدایای نقدی و غیر‌نقدی به نفرات برتر این دوره از مسابقه اهدا می‌شود.

captcha