مراسم «دیدار با پدران آسمانی» در گلزار شهدای فردوس جهرم برگزار می‌شود
کد خبر: 1405461
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
در آستانه میلاد امام علی(ع)؛

مراسم «دیدار با پدران آسمانی» در گلزار شهدای فردوس جهرم برگزار می‌شود

خبرنگاران افتخاری/ عبدالرحمن رحمانیان: مراسم جشن «دیدار با پدران آسمانی» روز دوشنبه، 22 اردیبهشت‌ماه در گلزار شهدای فردوس شهرستان جهرم برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم دیدار با پدران آسمانی هر ساله در ایام ولادت مولاعلی(ع) و روز پدر برگزار می‌شود و مردم ایران‌زمین با فرزندان معزز شهدا همراه شده و با حضور بر مزار مطهر شهدا در سراسر کشور، به زیارت و دیدار پدران آسمانی می‌روند تا روز پدر را به آن‌ها تبریک بگویند.



به همین مناسبت جمعی از فرزندان شهدا در جهرم بنا دارند امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل، مراسم دیدار با پدران آسمانی را در آستانه سالروز میلاد سراسر نور و سعادت مولود کعبه، حضرت امام علی(ع) و روز بزرگداشت مقام پدر، برگزار کنند. 



این مراسم امسال در گلزار شهدای فردوس جهرم و با تلاش جمعی از فرزندان شهدا همراه با برنامه‌های متنوع از جمله سخنرانی، دکلمه و سرود گروهی توسط کودکان، مولودی‌خوانی، صحبت و تقدیر و تشکر یکی از فرزندان شهدا به نمایندگی از فرزندان شاهد و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر پدران شهیدی که رفتند تا فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را به ما بیاموزند، برگزار می‌شود.



برگزارکنندگان این مراسم زیبا و معنوی از تمامی شهروندان و خانواده شهدا برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن «جشن بزرگ دیدار با پدران آسمانی» در روز دوشنبه، 22 اردیبهشت‌ماه از ساعت 17:45 در گلزار شهدای فردوس جهرم دعوت کرده‌اند.

captcha