مسابقه نقاشی ترنم وقار برگزار می‌شود
کد خبر: 1402482
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
با هدف ارتقای فرهنگ عفاف؛

مسابقه نقاشی ترنم وقار برگزار می‌شود

خبرنگاران افتخاری/ جواد نوری: مسابقه نقاشی «ترنم وقار» با هدف آشنایی بیشتر دختران نوجوان و جوان با فرهنگ والای حجاب و پاکدامنی در سطح مراکز فرهنگی، هنری منطقه 14 تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه نقاشی ترنم وقار با هدف ارتقاء و رعایت عفاف و حجاب و آشنایی بیشتر دختران نوجوان و جوان با فرهنگ والای حجاب و پاکدامنی در سطح مراکز فرهنگی هنری منطقه 14 برگزار می‌شود.

هنرمندان می‌توانند آثار خود را از 10 تا پایان اردیبهشت‌ماه در قطع a2 با تکنیک آزاد همچون رنگ و روغن، سیاه قلم و گواش، به نزدیک‌ترین خانه فرهنگ محل سکونت خود تحویل دهند.

داوری آثار توسط مریم صابری از کارشناسان با سابقه رشته طراحی و نقاشی انجام شده و طی مراسمی که در روز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) برگزار می‌شود، از برندگان تقدیر خواهد شد.

همچنین، از تاریخ 10 تا 20 خردادماه نمایشگاهی از آثار دریافتی در نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، روبروی پارک گلزار مراجعه و یا با شماره 33340882 تماس بگیرند.

captcha