فراگیری مهارت‌‌های زندگی در تحکیم بنیان خانواده یک ضرورت است
کد خبر: 1402426
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
حسینی:

فراگیری مهارت‌‌های زندگی در تحکیم بنیان خانواده یک ضرورت است

گروه اجتماعی: فراگیری مهارت‌های زندگی در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان نقش مهمی دارد که برای همگان یک ضرورت است.

مریم حسینی، کارشناس فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)‌ از استان مرکزی، گفت: کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه مسئولان تشکل‌های دینی بانوان با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی بسیاری از اختلافات زوجین و یا مشکلات والدین با فرزندان، عدم ایجاد ارتباط صحیح و همچنین عدم برخوردهای مناسب در موقعیت‌های مختلف و مسائلی نظیر آن است، افزود: با آموزش گام به گام مهارت‌های زندگی می‌توان در جهت کاهش مشکلات قدم برداشت.

حسینی با اشاره به اهمیت فراگیری مهارت‌های زندگی ویژه مسئولان تشکل‌های دینی، این امر را مهم‌ترین راه جهت ترویج مسائل اخلاقی  و انعکاس این آموزش‌ها به خانواده‌ها دانست.

وی اظهار کرد: لازم است تشکل‌های دینی بانوان با فراگیری این مهارت‌ها، زیرمجموعه خود را که بیشتر قشر جوان جامعه هستند تحت تعلیم خود قرار دهند و مباحث مورد نظر را به آنان به‌درستی آموزش دهند.

این مقام مسئول در پایان، یادآور شد: کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی به‌عنوان نقطه شروع یک دوره 24 ساعته ویژه مسئولان تشکل‌های دینی برگزار شد.

captcha