برگزاری جشن ازدواج دانشجویان مسلمان غیر ایرانی در مشهد مقدس
کد خبر: 1399096
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

برگزاری جشن ازدواج دانشجویان مسلمان غیر ایرانی در مشهد مقدس

گروه اجتماعی: رئیس اداره امور بین‌الملل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از برگزاری جشن ازدواج دانشجویان مسلمان غیر ایرانی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رحمانی، رئیس اداره امور بین‌الملل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از برگزاری جشن ازدواج دانشجویان مسلمان غیر ایرانی طی روزهای 9 تا 11 اردیبهشت‌ماه، در مشهد مقدس خبر داد.

وی گفت: مراسم ازدواج زوج‌های دانشجوی غیرایرانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود و این دانشجویان از کارگاه‌ها و برنامه‌هایی که برای سایر دانشجویان ایرانی ترتیب داده شده است، استفاده می‌کنند.

برگزاری آئین نکوداشت فارغ التحصیلان غیر ایرانی

حجت‌الاسلام رحمانی بیان کرد: آئین نکوداشت دانشجویان فارغ‌التحصیل غیرایرانی 31 اردیبهشت‌ماه جاری، در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: این برنامه از سوی کارگروه فرهنگی دانشجویان غیر ایرانی که ریاست آن با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است برگزار می‌شود و در این مراسم از 200 نفر از دانشجویان فارغ التحصیل تقدیر به عمل می‌آید.

حجت‌الاسلام رحمانی همچنین از برگزاری اردوی تفریحی آموزشی 250 نفر از دانشجویان غیر ایرانی در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه ، خبر داد و گفت: این اردو در اردوگاه ایثار کردان کرج برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این اردو مسابقات ورزشی و برنامه‌های تفریحی برای دانشجویان فعال غیرایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های استان تهران برگزار می‌شود. جلسه سخنرانی مجدفقیهی، استاد حوزه و دانشگاه نیز یکی از برنامه‌های اجرایی در این مراسم است.

captcha