توجه به ارزش‌های اسلامی از ارکان تحقق منویات رهبری است
کد خبر: 1392786
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

توجه به ارزش‌های اسلامی از ارکان تحقق منویات رهبری است

گروه اجتماعی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: توجه به ارزش‌های اسلامی و ایرانی از ارکان مهم تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد و فرهنگ است.

رضا عباسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: تحقق منویات رهبری در حوزه رسیدن به تعالی فرهنگی و خودکفایی اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی صحیح، اصولی و کارشناسی شده است.

عباسی، اقتصاد و فرهنگ را دو قطب اصلی برای پیشرفت کشور دانست و افزود: توجه به ارزش‌های ایرانی و اسلامی امری مهم در درک و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است، با توجه به رسالت خطیری که امسال بر دوش متولیان فرهنگی و اقتصادی گذاشته شده باید مدیران فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش کنند تا طرح‌ها و برنامه‌های سازمانی بهتر تبیین و اجرا شود.

وی با اشاره به ضرورت مقابله همه‌جانبه با تهاجم فرهنگی، افزود: دشمنان ملت ایران همواره در تلاش برای ضربه زدن به اقتصاد و فرهنگ کشورمان هستند و همین امر می‌طلبد که با هوشیاری و برنامه‌ریزی درست وارد این عرصه جهادی شویم.

رئیس اداره ‌ارشاد ‌بوکان فصل‌الخطاب قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری را مناسب‌ترین راهکار برای حفظ فرهنگ و اقتصاد کشور دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را با درک عمیق از شرایط حساس کشور انتخاب و عزم و اتحاد آحاد مردم و مسئولان را از ارکان اصلی برای تحقق این امر مهم بیان کردند.

captcha