ثبت نام چهاردهمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن
کد خبر: 1392264
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
مهدی شهسوار خبر داد:

ثبت نام چهاردهمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از ثبت نام چهاردهمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن کریم طی اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر عنوان کرد: دور جدید ثبت نام مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن کریم یکم تا 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام می‌شود.

وی در رابطه با اهم برنامه‌های مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن گفت: شرکت‌کنندگان حفظ کل قرآن کریم را طی یک سال به اتمام می‌رسانند که باید یادآور شد در کنار تثبیت محفوظات به فراگیری معارف، تجوید و تفسیر قرآن می‌پردازند.

شهسوار افزود: همچنین برای افرادیکه از شهرهای دیگر از کشور در این مدارس ثبت نام می‌کنند، خوابگاه و امکانات لازمه در نظر گرفته شده است تا به‌صورت شبانه‌روزی در این مرکز به تحصیل بپردازند.

مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تأکید کرد: شرکت‌کنندگان پس از تکمیل ثبت نام در این مدارس و حفظ کل قرآن می‌توانند در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث حضور یابند و مدرک معتبر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کنند.

وی در پایان به نحوه ثبت نام متقاضیان در مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن اشاره و تصریح کرد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه بیت‌الاحزان به نشانی www.beytolahzan.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 07324682226 و 07324732969 تماس حاصل کنند.

captcha