برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در مناطق محروم رودبار جنوب
کد خبر: 1378397
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در مناطق محروم رودبار جنوب

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه یاران ظهور رودبار جنوب با برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در مناطق محروم این شهرستان، بیش از 1500 نفر را تحت پوشش آموزه‌های قرآنی قرار داده است.

حجت‌الاسلام علی اکبری، مدیرمسئول مؤسسه یاران ظهور رودبار جنوب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این دوره‌های آموزشی، گفت: به‌همت مؤسسه یاران ظهور رودبار جنوب و با اعزام مربیان قرآن، با برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در مناطق محروم این شهرستان، بیش از 1500 نفر تحت پوشش آموزه‌های قرآنی قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: از جمله کلاس‌های آموزش قرآن که ویژه قرآن‌آموزان در این مناطق برگزار می‌شود، می‌توان به آموزش روخوانی و روانخوانی و تفسیر موضوعی قرآن اشاره کرد.

حجت‌الاسلام اکبری افزود: علاوه بر کلاس‌های آموزش قرآن برگزاری کلاس‌های فوق برنامه مانند آموزش تواشیح، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دینی و محافل انس با قرآن در دستور کار این مؤسسه قرآنی قرار دارد.

وی بیان کرد: از جمله دوره‌های تخصصی آموزش قرآن در این مؤسسه قرآنی نیز می‌توان به برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در رشته‌های ترجمه و مفاهیم و مهد قرآن اشاره کرد.

مدیرمسئول مؤسسه یاران ظهور رودبار جنوب خاطرنشان کرد: دوره جدید کلاس‌های آموزش قرآن در این مؤسسه از اول بهمن‌ماه آغاز شده است و این کلاس‌ها از شنبه تا چهارشنبه دایر است.

captcha