حضور پررنگ مردم بصیر ساوجبلاغ در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 1374552
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹

حضور پررنگ مردم بصیر ساوجبلاغ در راهپیمایی 22 بهمن

خبرنگاران افتخاری/ فاطمه جلالی عزیزیان: مردم بصیر و انقلابی شهرستان ساوجبلاغ با حضور در میدان امام خمینی(ره) راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را آغاز کردند و در طول مسیر خود تا میدان شهدای هشتگرد با سر دادن شعارهای انقلابی گزینه‌های روی میز خود را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در پیشاپیش راهپیمایان امام‌جمعه، فرماندار، دانشگاهیان، روحانیون، بسیجیان، مسئولان ادارات و نهادها، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند. از نکات قابل توجه این راهپیمایی حضور چشم‌گیر دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان بود که با در دست داشتن تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناطقی، امام‌ جمعه شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم گفت: بزرگترین نعمت ایران اسلامی ولایت فقیه است که مردم ایران با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن با ولی امر مسلمین تجدید عهد می‌کنند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب در ایران هیچ گونه خدمات مناسب و برنامه توسعه‌ای نبود، اما به برکت انقلاب اسلامی، ایران اکنون در ابعاد مختلف در منطقه و جهان پیشتاز است.

امام جمعه ساوجبلاغ تصریح کرد: مردم در روز 22 بهمن آمده‌اند تا به دشمنان ثابت کنند پشت سر ولایت حرکت می‌کنند و هیچ‌گاه از آرمان‌های امام راحل و انقلاب حتی یک قدم عقب‌نشینی نخواهند کرد.

یادآور می‌شود، مراسم 22 بهمن با حضور مردم در شهر چهارباغ و شهرک هیو برگزار شد.

captcha