مراسم گرامیداشت 12 بهمن در حسینیه ثارالله بوشهر برگزار شد
کد خبر: 1370162
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
با سخنرانی آیت‌الله سعیدی؛

مراسم گرامیداشت 12 بهمن در حسینیه ثارالله بوشهر برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/حامد فکوری: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت 12 بهمن‌ماه که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، گفت: امروز انقلاب ملت ایران در بهترین شرایط خود قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ، آیت‌الله علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین نخستین روز از دهه فجر انقلاب و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اظهار کرد: امروز انقلاب ملت ایران با هدایت های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در بهترین شرایط خودش قرار دارد.

 وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در صحنه‌های انقلاب گفت: نفوذ ما در خاورمیانه بسیار گسترده‌ای است و مرزهای انقلاب اسلامی ایران به سواحل مدیترانه رسیده است.

آیت‌الله سعیدی اضافه کرد: در عرصه چرخه سوخت هسته‌ای همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ در همان چهارچوب پیش برود مورد قبول رهبری و مردم خواهد بود و ما دو شرط اساسی داشتیم، یکی اینکه اصل پذیرش غنی‌سازی و دوم رفع تحریم‌ها است و ملت ایران حاضر نیست که از اصولش عقب‌نشینی بکند.

وی در ادامه افزود: حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، هم می‌تواند جنبه بازدارنده باشد و حمایت از ملت مستضعف باشد و هم پاسخی باشد که کسانی که می‌گویند مردم از انقلاب فاصله گرفتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران از انقلاب فاصله نگرفتند و همواره پشتیبان انقلاب و رهبری هستند و ملت کشورمان در برابر دفاع از حقوق ملت فلسطین رسالت داریم.

وی با اشاره به عوامل زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر امام مهدی(عج) عنوان کرد: مسلمانان باید این زمینه‌ها را فراهم آورند و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه آمادگی سبب‌ساز، ظهور منجی عالم بشریت است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی موعود(عج) خواهد شد و در این خصوص از بزرگان و علمای دینی اسلام، هزار علائم ظهور نقل شده است و شرائط ظهور متصل به ظهور است.

 آیت‌الله سعیدی ادامه داد: ملت ایران با طیف عظیمی از دشمنان روبرو است که نقش دشمنی صهیونیست، مسیحیت و وهابیت به عنوان اولین دشمنی‌ها در صحنه بین‌المللی مشخص است و خداوند اراده کرده است که ملت ایران بر ملت‌های دیگر برتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: در ایران 155 میلیارد فوت مکعب گاز مصرف می‌شود، در حالی که در کشور چین پرجمعیت، مصرف گاز منشعبین 145 میلیارد فوت مکعب است، که ما با اینگونه الگو  ناصحیح مصرف در بلند مدت نمی‌توانیم در مقابل جهان سلطه و آمریکا بجنگیم و یا ایستادگی بر مواضع خود کنیم.

آیت‌الله سعیدی بیان کرد: برای حاکمیت دینی یک طرف آن دوازدهمین امام شیعیان حضرت ولیعصر(عج) است و طرف دیگر امت است که شرایط امت در حال حاضر فراهم نیست.

در ابتدای این آئین حجت‌الاسلام بحرانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: بیش از 2 هزار برنامه ویژه دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

وی گفت: نظام انقلاب اسلامی، یک نظام دینی است و مبتنی بر ارزش‌های دینی بنا نهاده شده است و همه آحاد و اقشار مردم در به بار نشستن این انقلاب نقش داشتند.

در ادامه محمد جواد حمیدی‌فرد، از مبارزین انقلابی بوشهر به بیان خاطرات و رویدادهای اوایل انقلاب پرداخت.

captcha