انتشار 10 هزار نسخه کتاب آموزشی «آیه‌های ماندگار» در استان فارس
کد خبر: 1350997
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
حجت‌الاسلام برزگر خبر داد:

انتشار 10 هزار نسخه کتاب آموزشی «آیه‌های ماندگار» در استان فارس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) فارس از انتشار 10 هزار تیراژ کتاب آموزشی «آیه‌های ماندگار» در طول سال توسط این مرکز قرآنی خبر داد.


حجت‌الاسلام والمسلمین منصور برزگر، عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر گفت: کتاب آموزشی «آیه‌های ماندگار» توسط مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) استان فارس در طول سال طی دو مرحله منتشر می‌شود.



مدیرعامل مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) در رابطه با محتویات کتاب «آیه‌های ماندگار» بیان کرد: این کتاب با محوریت آموزش روش‌های نوین حفظ قرآن و اصول کلاس‌داری، روش‌های تثبیت و تسلط بر حفظ و روش‌های حفظ آیات آیات مشابه در قرآن منتشر می‌شود.



وی افزود: طراحی این کتاب توسط پژوهشگران قرآنی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) صورت گرفته است که در سال در قالب 10 هزار تیراژ منتشر می‌شود.



بررسی 550 موضوع کابردی قرآن در کتاب آیه‌های ماندگار



دبیر اتحادیه تشکل‌های قرآنی جنوب کشور اضافه کرد: در این کتاب 550 موضوع به‌صورت کاربردی بررسی شده است که افراد با مطالعه این محصول فرهنگی ـ قرآنی با ترجمه، مفاهیم و تفاسیر قرآن آشنا می‌شوند.



این پژوهشگر قرآنی در پایان خاطرنشان کرد: این محصول هر سال پس از انتشار به مؤسسات متقاضی ارسال می‌شود و همچنین به 360 شعبه زیرمجموعه مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) توزیع خواهد شد.

captcha