برپایی دسته عزاداری نیروهای مسلح قم همزمان با ۲۸ صفر
کد خبر: 1349150
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳

برپایی دسته عزاداری نیروهای مسلح قم همزمان با ۲۸ صفر

گروه خبرنگاران افتخاری / جلال بیطرفان: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن‌ابی‌طالب(ع) از عزاداری نیروهای مسلح در روز ۲۸ صفر مصادف با رحلت پیامبر اکرم(ص) در قم خبر داد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، افشین گودرزی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی‌ بن‌ابی‌طالب(ع) از عزاداری نیروهای مسلح در روز 28 صفر در کل کشور خبر داد و اظهار کرد: در این عزاداری نیروهای مسلح سپاه، برادران ارتشی و نیروهای انتظامی حضور دارند که در هنگام برگزاری عزاداری مردم عادی و بسیجیان نیز به آن‌ها ملحق خواهند شد.


وی خاطرنشان کرد: سپاه امسال برنامه‌های متعددی در برگزاری این برنامه داشته و تاکنون چند جلسه اجرایی با نیروی انتظامی، دیگر رده‌های سپاه و استانداری برگزار کرده است.


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردند و حتی صدا و سیما و وزارت کشور نیز به برگزاری این برنامه تأکید خاص داشته‌اند، عنوان کرد: حرکت و آغاز این دسته عزاداری از مسجد امام حسن عسگری(ع) با محوریت هیئت رزمندگان اسلام بود.


گودرزی خاطرنشان کرد: این برنامه روز سه‌شنبه، 9 دی‌ماه ساعت 9 با حرکت نیروهای نظامی از مبادی شهر آغاز و به سمت مسجد امام حسن عسکری(ع) حرکت کرده و ساعت 10 جلوی مسجد امام حسن(ع) زیارت‌خوانی بعید قرائت شد و از آن پس به سمت میدان آستانه و حرم مطهر حرکت کردند.


وی در ادامه ابراز کرد: حرکت در این مسیر همراه با مداحی و عزاداری بود و نیروهای مسلح در این مراسم با لباس نظامی شرکت کردند.


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) در ادامه با اشاره به اینکه در حرم مطهر نیز مراسم مداحی و سخنرانی توسط تولیت آستان مقدس برگزار شد و با اقامه نماز ظهر و عصر مراسم خاتمه یافت، عنوان کرد: این مراسم از شبکه یک، سه، شبکه قرآن و شبکه نور به صورت مستقیم پخش شد.
captcha