تشریح برنامه‌های شهرداری تهران در 3 روز پایانی ماه صفر
کد خبر: 1348873
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

تشریح برنامه‌های شهرداری تهران در 3 روز پایانی ماه صفر

گروه اجتماعی: شهرداری تهران در روزهای پایانی ماه صفر اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شهرداری تهران در پاسداشت ایام ماه محرم و صفر برنامه‌های متعددی را با هدف معرفی جلوه‌های زیبای قیام حسینی به عموم شهروندان و انتقال مفاهیم و پیام‌های ناب عاشورای حسینی به نسل جوان برگزار کرد.

این نهاد شهری در روزهای پایانی ماه صفر به مناسب رحلت نبی اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

در این راستا مراسم سوگواری در 500 مسجد منتخب و محوری شهر تهران در شب 28 صفر و مراسم زیارت از بعید حضرت رسول اکرم(ص) در روز 28 صفر در هزار و 200 مسجد شهر تهران برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، شهرداری تهران، فضاسازی تبلیغی سطح شهر با محوریت آموزه‌های پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و همچنین برگزاری نمایشگاه عکس از اماکن متبرکه در مکه مکرمه و مدینه منوره و حرم مطهر نبوی و قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع را در دستور کار دارد.

همچنین به مناسب ایام رحلت امام رضا(ع) نیز صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی شهر تهران اکران و مراسم شب شعر در 22 مرکز فرهنگی  در ایام شهادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

captcha