برنامه‌های 28 صفر اداره تبلیغات اسلامی اسلام‌آباد غرب اعلام شد
کد خبر: 1347805
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

برنامه‌های 28 صفر اداره تبلیغات اسلامی اسلام‌آباد غرب اعلام شد

گروه خبرنگاران افتخاری/ فاطمه خسروی‌ راد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام‌آباد غرب در آستانه 28 صفر رحلت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) ویژه برنامه‌های این اداره را تشریح کرد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اوسط کماسی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام‌آباد غرب در تشریح ویژه برنامه‌های این اداره به مناسبت 28 ماه صفر اظهار کرد: با برگزاری جلسات با اعضای ستاد 28 صفر در شهرستان برنامه‌ریزی و تصمیمات خوبی جهت برگزاری آئین 28 صفر اتخاذ شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های این روز افزود: در 28 صفر مصادف با رحلت نبی مکرم اسلام(ص) حرکت دستجات سینه‌زنی به سمت مصلی نماز جمعه با حضور مسئولان و مردم ولایت‌مدار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام‌آباد غرب اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های مراسم 28 صفر قرائت زیارت حضرت رسول(ص) و سخنرانی است که در محل مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد و در ادامه برنامه نماز جماعت با حضور هیئت‌ها‌ی مذهبی و مردم عزادار اقامه می‌شود.



این مقام مسئول به دیگر برنامه‌های مساجد شهر اشاره کرد و افزود: مراسم سینه‌زنی سنتی ویژه رحلت رسول اکرم(ص) در دیگر مساجد شهر و روستا با حضور مبلّغان اعزامی و روحانیون مستقر و طرح هجرت برگزار خواهد شد.



کماسی در پایان به ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) در شب شهادت و روز شهادت ایشان اشاره کرد و گفت: در شب شهادت ایشان مراسم در مسجد امام رضا(ع) با قرائت زیارت خاصه این بزرگوار و مداحی مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانی برگزار خواهد شد و در روز شهادت امام رضا(ع) در صورت مساعد بودن شرایط جوی ویژه برنامه شهادت در میدان شهرستانی میدان امام رضا(ع) به صورت دسته‌های عزاداری رأس ساعت 9:30  برگزار خواهد شد.

captcha