اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه سوم صفر
کد خبر: 1346697
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲

اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه سوم صفر

گروه خبرنگاران افتخاری/ جلال بیطرفان: ویژه برنامه‌های عزاداری و سوگواری حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در دهه سوم صفر اعلام شد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، در دهه سوم صفر 1435، بعد از نماز صبح،‌ آئین «نیایش صبحگاهی» توسط حجج‌السلام ضیایی و جوادی و برنامه «در سوگ آفتاب» همه روزه ساعت 10، با سخنرانی حجج‌الاسلام والمسلمین گنجی و مؤمنی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در پنج روز نخست آئین در سوگ آفتاب،‌ قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام محمدی و در پنج روز دوم این دهه، قرائت زیارت نبی اکرم اسلام، امام حسن و امام رضا(ع) توسط حجت‌الاسلام شهیدی و مداحی حسن اسدالهی انجام می‌شود.

برگزاری آئین «غروب سرخ» همه روزه ساعت 16 با سخنرانی حجج‌الاسلام والمسلمین شاهرودی و صادقی واعظ با مداحی مهدی حیدرزاده و مجید دلشاد از دیگر برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه سوم صفر است.

همچنین آئین سوگواری شب‌های ماتم نیز در پنج شب نخست با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و در پنج شب دوم، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی مداحان اهل‌ بیت عباس حیدرزاده، اسلام میرزایی،‌ جواد اشعری و مسعود زمانی بعد از نماز عشا برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، در دهه سوم صفر، هر شب یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان برجسته بعد از آئین سخنرانی و سوگواری،‌ در شبستان امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.

captcha