مراسم سالگرد خاکسپاری شهید گمنام در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد
کد خبر: 1343266
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰

مراسم سالگرد خاکسپاری شهید گمنام در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد

گروه خبرنگاران افتخاری/ محمد افضلی: نخستین سالگرد خاکسپاری شهید گمنام پردیس فارابی دانشگاه تهران با حضور امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی مفقودین و شهدای گمنام، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مراسم نخستین سالگرد خاکسپاری شهید گمنام پردیس فارابی دانشگاه تهران در جمع دانشجویان با اشاره به آیات قرآن کریم درباره مقام شهدا، گفت: شهدا قبل از شهادت به مشهد خود معرفت داشته‌اند.
وی با بیان اینکه شهدا با پوشیدن جامه شهادت رنگ خدایی گرفتند، افزود: شهدا به واسطه توجه و عنایت خدا با شهادت خود باقی و فانی بالله شدند و به شهادت آیات قرآن شهدا زنده‌اند و نزد خدای متعال روزی می‌خورند.
حجت‌الاسلام صدیقی بیان کرد: مقام شهادت تا بدان‌جا است که خود خدا شهدا را تا بهشت همراهی می‌کند شهدا هستند که با دوستی با شهدا می‌توانند فلز بی‌بهای دل ما را طلا کنند.
یادآور می‌شود، پردیس فارابی دانشگاه تهران سال گذشته پذیرای یک شهید گمنام از شهدای عملیات والفجر 8 بود که دانشجویان در مراسمی نخستین سالگرد حضور شهید گمنام در دانشگاه را با دعوت از امام جمعه موقت تهران و راویان دفاع مقدس برگزار کردند.
captcha