قیمت عمره دانشگاهیان اعلام شد/ یک میلیون و 900 تا 2 میلیون و 200 هزار تومان
کد خبر: 1336834
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

قیمت عمره دانشگاهیان اعلام شد/ یک میلیون و 900 تا 2 میلیون و 200 هزار تومان

گروه اجتماعی: معاون اجرائی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مبلغ تقریبی عمره بر اساس قیمت عمره‌های عادی هم درجه دانشگاهیان، مشخص شده و هزینه‌نهایی تا دو هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) محمد زارع معاون اجرائی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص قیمت عمره دانشگاهیان گفت: مبالغ اعلام شده با توجه به دوری و نزدیکی ایستگاه‌های پروازی به کشور عربستان، درجه کاروان و زمان اعزام (عمره نوروزی، رجب و شعبان) متفاوت است و مبالغ قابل تغییر خواهد بود. همچنین این مبلغ تقریبی است و زائرین باید در صورت افزایش قیمت، مابه التفاوت را واریز و در صورت کاهش قیمت می‌توانند مبلغ اضافی را از حساب خود برداشت کنند.

زارع افزود: تمامی متقاضیان اعم از اصلی یا ذخیره باید نسبت به تکمیل مابه‌التفاوت هزینه سفر خود به همان حساب‌هایی که قبلا افتتاح کرده بودند، اقدام‌کنند.

معاون اجرائی و اعزام ستاد عمره با اشاره به اینکه هر ساله با مساعدت سازمان حج و زیارت مبلغی به عنوان تخفیف برای دانشجویان در نظر گرفته می‌شود که از هزینه نهایی کسر خواهد شد، مبالغ اعلام شده عمره اساتید، متاهلین و پسران مجردرا به ترتیب زیر اعلام کرد: اساتید تبریز و مشهد (به علت دوری ایستگاه پروازی) دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر؛ اساتید ایستگاه‌های تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، کرمان، کرمانشاه و ساری دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان.

متاهلین تبریز و مشهد (به علت دوری ایستگاه پروازی) دو میلیون تومان؛ متاهلین ایستگاه‌های تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، کرمان، کرمانشاه و ساری یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان؛ مجردین مشهد و تبریز (به علت دوری ایستگاه پروازی) دو میلیون و ۱۱۰ هزار تومان؛ مجردین ایستگاه‌های تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، کرمان، کرمانشاه و ساری دو میلیون و ۱۰ هزار تومان.

لازم به ذکر است: دانشجویان و اساتید متاهلی که به صورت سه نفره اعزام می‌شوند در پرداخت هزینه عمره فرزندان خود به این روش باید عمل کنند: زیر دو سال ۱۰ درصد هزینه بزرگسال را پرداخت کنند، دو تا هفت سال باید ۷۰ درصد هزینه بزرگسال را پرداخت کنن، هفت تا ۱۲ سال باید ۷۵ درصد هزینه بزرگسال را پرداخت کنند، بالای ۱۲ سال هزینه کامل بزرگسال را پرداخت کنند همچنین برای واریز هزینه فرزند زیر دو سال نیازی به افتتاح حساب نیست و نحوه واریز آن به طور مفصل در دفترچه راهنما قید شده است.

لازم به ذکر است دانشگاهیان در صورت قطعی شدن وام زائرین بعد از تکمیل موجودی هم می‌توانند از وام استفاده کنند.

captcha