رادیو معارف در سوگ زینت عابدان
کد خبر: 1324901
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸

رادیو معارف در سوگ زینت عابدان

گروه خبرنگاران افتخاری / جلال بیطرفان: رادیو معارف با ویژه‌برنامه زنده «زینت عابدان» همزمان با شب شهادت حضرت امام زین‌العابدین(ع) به سوگ نشست.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت شب شهادت پیام‌آور کربلا، حضرت امام زین‌العابدین(ع)، ویژه‌برنامه زنده «زینت عابدان» از رادیو معارف پخش شد.



در این ویژه‌برنامه علاوه بر پخش مراثی و میان‌برنامه‌های متناسب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عابدیان، کارشناس فقه و حقوق اسلامی و استاد حوزه و دانشگاه به بررسی علل انحطاط اخلاقی امت اسلامی پس از عصر نبوی تا عصر خلفای اموی هم‌دوره با امام سجاد(ع)، ریشه‌‌یابی انحرافات اخلاقی، اجتماعی توسط امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه و تشریح انحرافاتی همچون حرص و آز، خشم و غضب، کم‌حوصلگی، عدم قناعت، بدخلقی، شهوت‌پرستی، تعصبات، زیاده‌خواهی، عدم تدبیر، قدرناشناسی، کم‌کاری، نپذیرفتن عذر دیگران، بی‌مبالاتی از کلام آن حضرت، تبیین نقش آن امام همام در تزکیه اخلاقی جامعه و اقدامات عملی ایشان در مواجهه با اقشار مختلف جامعه پرداخت.



ویژه‌برنامه زنده «زینت عابدان» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت(ع) به سردبیر تهیه‌کنندگی اکبر طالبی‌نیا و گویندگی رضا حبیبی از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) شد.



یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به مباحث مطرح شده این برنامه می‌توانند پس از پخش برای دریافت آن به صفحه اختصاصی برنامه «زینت عابدان» در پایگاه رادیو معارف مراجعه کنند.

captcha