ويژه‌‌برنامه‌های اعياد شعبانيه در شيراز اعلام شد
کد خبر: 1035004
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷

ويژه‌‌برنامه‌های اعياد شعبانيه در شيراز اعلام شد

فرمانده سپاه بقيةالله شيراز از برگزاری ويژه‌ برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی اعياد شعبانيه در شيراز خبر داد.


گروه سياسی و اجتماعی: فرمانده سپاه بقيةالله شيراز از برگزاری ويژه‌ برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی اعياد شعبانيه در شيراز خبر داد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، حميدرضا گرامی، فرمانده سپاه بقية‌الله شيراز، پنجشنبه، 1 تيرماه در نشست خبری در دفتر فرماندهی سپاه بقية الله(عج) شيراز گفت: با توجه به جايگاه نظام جمهوری اسلامی ايران و محوريت نظام در سايه ولايت و رهبری در راستای حاكميت تمدن اسلامی به منزله زمينه‌سازی ظهور حضرت حجت(عج) می‌طلبد كه برای انسجام و روحيه نشاط و بيان حقايق گام‌های اساسی برداشته شود.


وی افزود: در طول 33 سال گذشته با وجود تحريم‌ها، تهديدها، بلوكه شدن اموال، قطعنامه‌های پی در پی، هشت سال جنگ تحميلی و مهم‌تر و سخت‌تر از همه اين‌ها تهاجم فرهنگی و فشارهای بين‌المللی در عرصه‌های مختلف، ضروری است كه در زمان برگزاری جشن‌های اعياد مذهبی به تبيين نقش و جايگاه انقلاب اسلامی پرداخته شود.


فرمانده سپاه بقية‌الله (عج) شيراز اظهار كرد: ويژه برنامه‌های اعياد شعبانيه از سوم شعبان با توجه به ميلاد امام حسين(ع) و آغاز هفته پاسدار و تقارن آن با هفته اصناف، جهاد كشاورزی و قوه قضائيه اجرا خواهد شد.


گرامی تصريح كرد: جشن بزرگ ميلاد امام حسين(ع) به همت بسيج اصناف با مشاركت اتحاديه‌ها و مجامع امور صنفی در نقاط مختلف شهر و به طور متمركز در تالار احسان در تيرماه برگزار خواهد شد.


وی اضافه كرد: در مسجد حضرت بقية‌الله(عج) و مسجد عظيمی در خيابان منوچهری نيز برنامه‌هايی به صورت متمركز ويژه اين روز برگزار می‌شود.


فرمانده سپاه بقية‌الله(عج) شيراز با اشاره به برنامه روز جانباز بيان كرد: در روز ميلاد ابوالفضل(ع) برنامه‌های جشن تداوم خواهد داشت و در اين روز در محله كوزه‌گری نيز جشن بزرگ ميلاد برگزار می‌شود.


گرامی از اجرای برنامه جشن ميلاد گل‌های باغ نبوت در سينما ايران خبر داد و گفت: بسيج كارگری با توجه به ميلاد گ‌ های باغ نبوت اين برنامه را به صورت متمركز در اين سينما برگزار می‌كند.


وی گفت: جشن ميلاد اعياد شعبانيه در بوستان‌های آزادی و جنت به صورت متمركز با برپايی مراسم جشن و نماز جماعت همراه خواهد بود.


فرمانده سپاه بقية الله(عج) شيراز ادامه داد: از تولد امام حسين(ع) برنامه‌های جشن شعبانيه در پارك آزادی و دروازه قرآن توسط كانون انس با فطرت و حوزه كميل ناحيه بقية‌الله(ع)برگزار می‌شود.


گرامی از جشن بزرگ ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار توسط سپاه فجر فارس در محل پادگان امام حسين(ع) خبرداد و اذعان كرد: در كنار برنامه جشن‌های اعباد شعبانيه، تقويت فعاليت‌های امربه معروف و نهی از منكر توسط گروه‌های گشت بسيج در قالب مشاوره و تذكر لسانی و توزيع محموله‌های فرهنگی اجرا خواهد شد.


وی خاطرنشان كرد:‌ همچنين جشن بزرگ كربلايان بعد از نماز مغرب وعشاء در حرم حضرت سيد علاءالدين حسين(ع) يكشنبه، 4 تيرماه برگزار می‌شود.


بنابر اين گزارش، گرامی در بخش ديگری از سخنان خود از افتتاح دوره‌های اردوهای جهادی در بسيج دانش‌آموزی از تيرماه امسال در قالب طرح هجرت دانش آموزی خبر داد و گفت: اين طرح با 6 هزار نفر، با هماهنگی آموزش و پرورش فارس در قالب ترميم، بازسازی، مرمت مدارس و دوخت مانتو برگزار خواهد شد.

captcha