اصل اجرای امر به معروف باعث قوام و بقای حقيقت دين می‌شود
کد خبر: 1034990
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶

اصل اجرای امر به معروف باعث قوام و بقای حقيقت دين می‌شود

نماينده ولی فقيه در سپاه بقيةالله شيراز گفت آنچه كه باعث قوام و بقای حقيقت دين می‌شود همان اصل اجرای امر به معروف ونهی از منكر است و همان چيزی كه از فرهنگ عاشورايی و حسينی به ما رسيده است.


گروه سياسی و اجتماعی: نماينده ولی فقيه در سپاه بقيةالله شيراز گفت: آنچه كه باعث قوام و بقای حقيقت دين می‌شود همان اصل اجرای امر به معروف ونهی از منكر است و همان چيزی كه از فرهنگ عاشورايی و حسينی به ما رسيده است.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، حجت‌الاسلام شعبان اسماعيلی، مسئول نمايندگی ولی فقيه سپاه ناحيه بقيةالله شيراز، پنجشنبه، 1 تيرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعياد ماه شعبان، گفت: درسی كه امام حسين(ع) به همه تاريخ بشريت داده، اين است كه برای حفظ تقويت دين وعلاج همه دردها و پيشرفت در زندگی بشر توجه به اصل امر به معروف و نهی از منكر است.


وی ادامه داد: آنچه كه باعث قوام و بقای حقيقت دين می‌شود همان اصل اجرای امر به معروف ونهی از منكر است و همان چيزی كه از فرهنگ عاشورايی و حسينی به ما رسيده است.


مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه ناحيه بقية‌الله شيراز تصريح كرد: يكی از بزرگترين افتخارات ما اين است كه امام حسين (ع) محور فكر، انديشه جهاد، صبر و مقاومت برای همه بشيرت در طول تاريخ است.


حجت‌الاسلام اسماعيلی اظهار كرد: هر انسان آزاده و شيعه به خود می‌بالد كه امام حسين (ع) الگوی سرآمد رزمندگان و انسان كاملی است كه همه بشر به وجود آن حضرت افتخار می‌كند كه به عنوان الگوی رفتاری اوست.


وی خاطرنشان كرد:‌ امروز پاسداران، رزمندگان، آزدگان و جانبازان افتخارشان اين است كه در اين عالم به شخصيت‌های منتسب هستند كه جهان هستی به احترام آنان به وجود آمده است، لذا شأن و منزلت پاسداری بايد به گونه‌ای باشد كه هر فرد سپاهی خودش را به چنين چهره‌های سر شناس بشری نزديك كند.

captcha