عملیات «وعده صادق» نمونه‌ای از عزت و اقتدار نیروهای مسلح ایران بود
کد خبر: 4211789
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
امام جمعه سلطانیه:

عملیات «وعده صادق» نمونه‌ای از عزت و اقتدار نیروهای مسلح ایران بود

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب با بیان اینکه عملیات وعده صادق نمونه‌ای از عزت و اقتدار نیروهای مسلح نظام اسلامی بود، گفت: نیروهای مسلح مقتدرانه به‌وعده خود عمل کردند.

عملیات وعده صادق

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه، امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعد از گذشت چهار سال دوباره موضوع جهش در تولید را به‌عنوان شعار سال برگزیدند، اما این‌بار تأکید ویژه‌ای نسبت به مشارکت مردم در تحقق این جهش داشتند.

وی با بیان اینکه رشد مستمر اقتصادی راه غلبه بر مشکلات مربوط به این حوزه است، تصریح کرد: رشد اقتصادی با تقویت تولید محقق می‌شود که تحقق این امر نیز در گرو نقش‌آفرینی مردم است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در جهش تولید توجه به تعاونی‌های کوچک ضروری است و از طرفی در جهش تولید با مشارکت مردم از ظرفیت روستاها نباید غافل شد و روستاها باید تولیدگر باقی بمانند نه مصرف‌گرا، افزود: باید تلاش شود مشکل اقتصاد و معیشت کاهش یابد. معیشت مردم دغدغه مقام معظم رهبری است و همه باید پیگیر مطالبات رهبر معظم انقلاب باشند.

حسینی‌نسب با اشاره به انجام عملیات وعده صادق بیان کرد: نیروهای مسلح ما به تعبیر امیرالمؤمنین علی(ع) مایه عزت نظام اسلامی و موجب امنیت مردم و جامعه هستند و نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه پاسدران انقلاب اسلامى، نیروی انتظامی، بسیج سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند.

امام جمعه سلطانیه با توضیح اینکه عملیات وعده صادق نمونه‌ای از عزت و اقتدار نیروهای مسلح نظام اسلامی بود، تصریح کرد: نیروهای مسلح مقتدرانه به وعده خود عمل کردند و با وعده صادق حداقل ۱۰ کشور را که در رهگیری پهپادهای ایران به رژیم اسرائیل کمک کردند، ناکام گذاشت، در‌واقع به‌وسیله این عملیات هم دشمن را تنبیه کردند، هم تهدید کردند اگر دوباره خطا کنند مجازات تشدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا در سازمان ملل شکست مفتضحانه‌ای خوردند، افزود: البته درد سیلی را آمریکا بهتر فهمید و به رژیم صهیونیستی توصیه کرد پاسخ حملات ایران را ندهد. رژیم صهیونیستی به توصیه اربابش گوش نکرد و یک خطایی روز جمعه انجام داد که همین موضوع نیز به نمایشگاه درماندگی رژیم صهیونیستی تبدیل شد تا جایی که حتی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی گفت حمله‌ای که انجام دادند مسخره بود.

امام جمعه سلطانیه با بیان روایتی از پیامبر الهی در مورد مسئولیت‌پذیری و مسئول بودن مسئولان گفت: نگاه اسلام به مسئولان و مسئولیت سخت‌گیرانه است و نه تنها آن را امتیاز نمی‌داند بلکه امانت می‌داند و تنها اشتیاق به خدمت و رفع مسائل مردم سنگینی مسئولیت را آسان می‌کند.

انتهای پیام
captcha