مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4211592
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد و گفت: ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان و ۴۰ نفر از فرهنگیان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات 11 و 12 اردیبهشت‌ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 650 نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در 11 رشته و دختر در 10 رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز 13 اردیبهشت‌ماه برگزار و 40 نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

 

انتهای پیام
captcha