محفل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4211195
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴

محفل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم باحضور قاری بین‌المللی استاد حاج وحید نظریان در سنندج خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی استاد «حاج وحید نظریان» شنبه، یکم اردیبهشت در سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم بعد از نماز ظهر  شنبه، یکم اردیبهشت در مسجد حضرت ویس القرنی شهرک بهاران سنندج افزود: این محفل قرآنی ساعت 13 تا 14 ظهر همان روز به صورت پخش زنده و مستقیم  از شبکه قرآن سیما و شبکه کردستان پخش خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در راستای انس و الفت با قرآن و بهره‌مندی هر چه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان کرسی‌های «تلاوت و تدبر در قرآن» در بقاع متبرکه شاخص استان کردستان برگزار ‌شد.

وی با اشاره به اینکه این کرسی‌های تلاوت قرآن در بقاع متبرکه شاخص شهرستان‌های سنندج، بانه، بیجار، قروه، مریوان و سقز برگزار شد، افزود: در این ایام محافل انس با قرآن با حضور قراء بین‌المللی و استانی در بقاع متبرکه استان برگزار شده است.

همتی در پایان گفت: در کنار محافل قرآنی استانی با حضور کاروان قرآنی کشوری و حضور قاریان بین‌المللی و ملی کشور محافل انس با قرآن در سطح استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha