هنرمندان با تولید آثار فاخر، عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
کد خبر: 4210841
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام:

هنرمندان با تولید آثار فاخر، عملیات روانی دشمن را خنثی کنند

معاون استاندار ایلام گفت: هنرمندان می‌توانند با خلق آثار فاخر هنری، حمایت قاطع از فرزندان مدافع ملت و کشور را گسترش داده و عملیات روانی دشمن را خنثی نمایند.

محمد سبحان حسنی، معاون استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام امروز ۲۸ فروردین‌ماه در مراسم تجلیل از هنرمندان که به‌ مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در ایلام برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از هر فرد دیگری جایگاه هنر را می‌شناسند و هنر هنرمند را تشخیص داده و نقش آن را در حفظ آرمان‌های انقلاب می‌دانند.
 
وی با اشاره به لزوم شناسایی شخصیت بی‌نظیر و ابعاد مختلف رهبر معظم انقلاب، افزود: هنرمندان می‌توانند با هنر خود این شخصیت بزرگ را بیشتر به مردم بشناسانند.
 
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: زبان هنر، رساترین، تأثیرگذارترین و عمیق‌ترین زبانی است که مخاطب آن را می‌پذیرد و از آن تأثیر می‌گیرد و  به تعبیر رهبر انقلاب، هر انقلاب و نهضتی تا در قالب هنر ریخته نشود شانس نفوذ ندارد. سرعت و قدرت نفوذ هنر در مخاطبان بسیار بالاست.
 
حسنی، حضور هنرمندان فاخر در این آیین را نشان‌دهنده دریای غنی و پر افتخار نخبگان هنرمند استان دانست و اضافه کرد: هنرمندان پرشمار و نخبه استان ایلام که آثاری فاخر و تأثیرگذار خلق کرده‌اند، می‌توانند در عرصه هنر انقلاب اسلامی بسیار پرقدرت و تأثیرگذار در جامعه ظاهر شوند. از برگزارکنندگان این مراسم و همچنین حضور هنرمندان پرافتخار در این مراسم تقدیر و تشکر می‌نمایم. 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: زدن اسرائیل یعنی زدن ابرقدرت‌های غربی جهان و قلب صهیونیسم را نشانه گرفتن پیام مشخصی برای جهان غرب دارد.
 
معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه در این شرایط انسجام و وحدت و حمایت از نیروهای مسلح که پشتوانه آن مردم هستند بسیار ضروری و لازم است، بیان کرد: هنرمندان می‌توانند با خلق آثار فاخر هنری حمایت قاطع از فرزندان مدافع ملت و کشور را که مظهر اقتدار هستند، گسترش داده و عملیات روانی دشمن را خنثی نمایند.
انتهای پیام
captcha