بازسازی 4 مسجد در منطقه 5 شهرداری شیراز
کد خبر: 4210724
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

بازسازی 4 مسجد در منطقه 5 شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اجرای پروژه‌های فرهنگی در منطقه 5 شهرداری از بازسازی چهار مسجد در این منطقه خبر داد.

رضا محمدیان، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، رضا محمدیان، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، امروز، 28 فروردین‌ماه در جریان بازدید از پروژه‌های شهرداری منطقه 5 شیراز، از تحول عمرانی در شهرداری منطقه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از پروژه‌های منطقه 5 در نیمه اول سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد دیگری از پروژه‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: به پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این منطقه توجه خاص شده است.

محمدیان بیان کرد: در این منطقه تمرکز ویژه‌ای بر پروژه‌های لوله‌گذاری، پیاده‌روسازی، فضای سبز و ایجاد راه‌های جدید شده است و همچنین پروژه‌های فرهنگی منطقه که شامل بازسازی چهار مسجد است در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به عبور بخشی از کمربندی شیراز از این منطقه اظهار کرد: در جهت ایمن‌سازی محور کمربندی، طرح‌های اصلاح هندسی در ورودی‌ها اجرا می‌شود تا خطرات ناشی از تصادف در کمربندی کاهش یابد.

محمدیان با اشاره به تلاش‌های کمیسیون عمران در راستای پیشبرد پروژه‌های عمرانی در  سطح 11 منطقه شهرداری، گفت: کمیسیون عمران همانند سال گذشته هر هفته در یکی از مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز یا سازمان‌ها و معاونت‌ها برگزار می‌شود تا ضمن آگاهی از درصد پیشرفت پروژه‌ها مشکلات بودجه یا فنی را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا روند عمرانی در شهر متناسب و با نگاهی عدالت‌محور به پیش رود، اظهار کرد: در راستای بهره‌برداری بهتر از زمان و فصل کار، شهرداران را مکلف کردیم تا پروژه‌هایی که در لیست بودجه قرار گرفته است را تا پایان اردیبهشت یا خردادماه سال جاری وارد فاز اجرایی شوند و شروع پروژه‌های عمرانی به نیمه دوم سال واگذار نشود.

انتهای پیام
captcha