لزوم آگاهی و نقش آفرینی برای شکست دشمن
کد خبر: 4210422
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹

لزوم آگاهی و نقش آفرینی برای شکست دشمن

امام جمعه موقت بیرجند گفت:این مارهای زخم خورده هستند که با اقتصاد، فرهنگ و عفت اسلامی بازی می‌کنند و ما باید مانند سربازان انقلاب رهبر که امروز پوزه آن‌ها را در فیزیک جغرافیا به خاک مالیدند در عرصه‌های بصیرتی آگاهی و اگاه بخشی و نقش آفرینی لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی،امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی،امام جمعه موقت بیرجند امروز یکشنبه 26 فروردین در تجمع مردم بیرجند در میدان قدس گفت: این مسیر خدا، قرآن و معنویت تنها مسیر ولی امر جامعه نیست بلکه در کنار این ولی امر امتی بصیر و آگاه و صبور باشند.

 وی بیان کرد: انقلاب اسلامی را یک رهبر آگاه، بصیر و فقیه همراه با مردمی آگاه و بصیر بنا کرد لذا در یک اجتماع و حاکمیت به دور از ظلم دولت کریمه قبل از دولت کریمه جهانی انقلاب است.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی اظهار کرد: امروز با شعار رهبر انقلاب استکبار جهانی مچاله می‌شود و اهل نفاق نابود  و لذا رهبری یک نفر نیست بلکه شعاع او در دل‌های همه، یک شخصیت الهی به وجود می‌آورد.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد:به عنوان هدایتگران آخرالزمانی قبل از ظهور، ملت این مسیر را تا اینجا خوب پیموده است وتبریک تهنیت به این اقدام میان راهی و ابتدایی که امروز صبح برای اضمحلال این غده سرطانی و ایادی نحس رقم خورد .

وی بیان کرد: این مارهای زخم خورده آخرالزمانی در آستانه اهتزار و مرگ، به وسیله موشک‌ها و پهبادها تنها نابود نمی‌شوند و اینها در عرصه‌های دیگر زهر می‌ریزند و لذا شناخت جنگ‌ها در این عرصه جنگ ترکیبی لازم است.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: این مارهای زخم خورده هستند که با اقتصاد، فرهنگ و عفت اسلامی بازی می‌کنند و ما باید مانند سربازان انقلاب رهبر که امروز پوزه آن‌ها را در فیزیک جغرافیا به خاک مالیدند در عرصه‌های بصیرتی آگاهی و اگاه بخشی و نقش آفرینی لازم را داشته باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند  افزود: آن چنان که رهبر فرموند؛ به دست و زبان و لسان همه باید این منکراتی که در بخش‌هایی از جامعه به وجود آوردند رگه‌ها و ریشه‌های آن‌ها را با همکاری همدیگر در اوج اتحاد و فرمانبری رهبری از بین ببریم و شاهد شکوفایی انقلاب تربیت جوانان و نوجوانان و آمادگی اتصال فرامین حضرت مهدی(عج) باشیم.

انتهای پیام
captcha