حمله به رژیم صهیونیستی حق قانونی ایران بود
کد خبر: 4210374
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

حمله به رژیم صهیونیستی حق قانونی ایران بود

حجت‌الاسلام مهدی عبدی گفت: حمله بامداد امروز به رژیم صهیونیستی حق قانونی ما بود که این حمله سیلی و مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل است و امیدواریم به زودی شاهد این امر باشیم.

حمله به رژیم صهیونیستی حق قانونی ما بود

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، تجمع مردم کرمانشاه در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه در پاسخ به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، پیش از ظهر امروز، ۲۶ فروردین‌ماه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی عبدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حمله بامداد امروز سیلی و مقدمه‌ای برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی بود، اظهار کرد: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران حق قانونی ما بود و امیدواریم به یاری خداوند به‌زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در دنیا باشیم.

وی افزود: امروز مردم ایران اسلامی و مردم ولایتمدار کرمانشاه در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی، غرق در شادی و سرور شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سپاه طی ۱۰ روز گذشته نجابت به خرج داد و منتظر ماند تا مدعیان حقوق بشری و سازمان ملل، جنایت رژیم جعلی در حمله به سفارت ایران در سوریه را محکوم کنند، اما زمانی که دیدند مدعیان حقوق بشر نه تنها جنایت رژیم جعلی را محکوم نکرده بلکه با سکوتشان از این رژیم خبیث دفاع هم می‌کنند، پای کار آمدند و با موشک و پهپاد‌های خود مواضع نظامی این رژیم جعلی را هدف قرار دادند.

انتهای پیام
captcha