اعزام 170 زائر از خراسان‌جنوبی به عمره مفرده
کد خبر: 4210127
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

اعزام 170 زائر از خراسان‌جنوبی به عمره مفرده

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: دو کاروان از اریبهشت 1403 با ظرفیت 170 نفر از این استان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

حسین دستگردی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبیحسین دستگردی، مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعزام افراد به عمره مفرده گفت: با توجه به فرصت محدودی که سازمان برنامه‌ریزی کرده است از استان ما دو کاروان با ظرفیت 170 نفر در اردیبهشت 1403 اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: کاروان اعزام افراد به عمره مفرده در غالب دو گروه اعزام می‌شوند که گروه اول در چهارم اردیبهشت‌ماه از ایستگاه پروازی زاهدان و گروه دوم که 13 اردیبهشت است از ایستگاه پروازی مشهد اعزام خواهند شد.

دستگردی با بیان اینکه هزینه سفر به عمره مفرده حدودا 42 میلیون بوده، گفت: ما فراخوان عمومی نداشتیم و همه افراد کسانی هستند که در مرحله قبل واریز وجه داشتند که بر این اساس با آن‌ها تماس گرفته شده که اگر متقاضی تشرف هستند از آن‌ها دعوت به عمل آمده با ارائه گذرنامه و مدارک هویتی خود، کارهای واریز وجه ثبت‌نامی انجام شود، بنابراین از کل زائران که حدود 570 نفر ثبت‌نام شده بودند در حال حاضر تعداد 170 نفر اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی بیان کرد: مدت زمان سفر زائران 10 روز بوده که پنج روز در مکه مکرمه و پنج روز نیز در مدینه خواهند بود.

انتهای پیام
captcha