بزرگترین محفل قرآنی دانش‌آموزان سمنانی برگزار شد
کد خبر: 4209641
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

بزرگترین محفل قرآنی دانش‌آموزان سمنانی برگزار شد

مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش سمنان از برگزاری بزرگترین محفل قرآنی دانش‌آموزان این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

محفل انس با قرآن کریم

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، اسماعیل آریامنش، مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش استان سمنان، امروز، 21 فروردین‌ماه با بیان اینکه بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام همزمان با سراسر کشور در ماه مبارک رمضان با مشارکت دانش‌آموزان استان سمنان برگزار شد، گفت: استقبال دانش‌آموزان استان از این رویداد بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: این محفل بزرگ قرآنی در سراسر کشور و با استقبال خوب دانش‌آموزان برگزار شد که در این راستا تمام مدارس استان سمنان میزبان این رویداد بزرگ قرآنی بودند.

مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه همه دانش‌آموزان سراسر کشور استان سمنان مخاطب این رویداد مهم و بزرگ قرآنی بودند، گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی محور و هدف اصلی این رویداد بزرگ بود.

آریامنش با اشاره به اینکه تلاوت قرآن‌ کریم با حضور قاریان و با استفاده از قاریان دانش‌آموز استان در زمره بخش‌های این مراسم بود، یادآور شد: این محفل با استقبال خوب خانواده‌های دانش‌آموزان نیز روبرو شد.

مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در مرکز استان یک مراسم محوری نیز ویژه محفل بزرگ قرآنی دانش‌آموزان استان برگزار شد، گفت: ۳۰۰ دانش‌آموز نخبه استان سمنان از تمامی مدارس اعم از شاهد، دولتی و غیردولتی در این محفل محوری حضور داشتند.

آریامنش با بیان اینکه آوردن قرآن‌ کریم به بطن زندگی دانش‌آموزان از دیگر اهداف این پویش بزرگ است، یادآور شد: نمایش وحدت و همدلی مسلمانان حول کتاب الهی از دیگر محورهایی بود که این همایش بزرگ قرآنی آن را دنبال می‌کرد.

انتهای پیام
captcha