پیشگامی خیران سمنانی در مدرسه‌سازی و آزادی زندانیان
کد خبر: 4209467
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

پیشگامی خیران سمنانی در مدرسه‌سازی و آزادی زندانیان

استاندار سمنان گفت: استان سمنان با وجود مردم متدین دارای خیران بسیاری است که در زمینه آزادی زندانیان و مدرسه‌سازی همیشه پیشگام هستند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، صبح امروز، 20 فروردین‌ماه در جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سمنان با بیان اینکه مردم ایران دارای روحیه جوانمردی و مهرورزی هستند، گفت: جشن گلریزان که هر ساله اواخر ماه مبارک رمضان توسط ستاد دیه، اداره‌کل زندان‌ها و با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود، اقدام بسیار ارزشمندی است که هر ساله سبب آزادی جمعی از زندانیان واجد شرایط می‌شود.

استاندار سمنان ادامه داد: امیدواریم با کمک خیران و لطف خداوند متعال در آینده‌ای نزدیک شاهد آن باشیم که هیچ زندانی غیرعمد، به‌خصوص در حوزه مسائل مالی در بند زندان نباشد.

هاشمی با تأکید بر اینکه استان سمنان با وجود مردم متدین دارای خیران بسیاری است که در زمینه آزادی زندانیان و مدرسه‌سازی همیشه پیشگام بوده‌اند، یادآور شد: با اقدامات انجام‌شده طی چند روز آینده که مصادف با عید سعید فطر است، زندانیان واجد شرایط به یمن این ایام از زندان آزاد می‌شوند.

انتهای پیام
captcha