آیین توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4209384
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

آیین توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه در کرمان برگزار شد

آیین توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه بین مددجویان نیازمند و زوج‌های جوان با همکاری کمیته امداد و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در کرمان برگزار شد.

توزیع جهیزیه در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید فطر و روز ارتش جمهوری اسلامی، آیین توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه بین مددجویان نیازمند و زوج‌های جوان صبح امروز، ۲۰ فروردین‌ماه با همکاری کمیته امداد و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در کرمان برگزار شد.

ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد کرمان در جریان این مراسم با بیان اینکه این جهیزیه‌ها عمدتاً در جنوب کرمان توزیع خواهد شد، گفت: با توزیع این ۸۰۰ سری جهیزیه، مجموع جهیزیه اهدایی در سال ۱۴۰۲ در کرمان به بیش از پنج‌هزار و ۹۰ سری با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان رسید که این امر در راستای ازدواج آسان و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولیدات داخلی و جهش تولید است.

سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش نیز در این مراسم با اشاره به همکاری ارتش و کمیته امداد در توزیع جهیزیه و اقلام ضروری، اظهار کرد: امروز ۸۰۰ سری جهیزیه با استفاده از ظرفیت لجستیک ارتش به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال به مناطق جنوب استان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتش از ظرفیت‌های خود برای همکاری با کمیته امداد استفاده می‌کند، گفت: هدف ما این است که با استفاده از ظرفیت‌های ارتش کمک‌های کمیته امداد را با کمترین هزینه و با بیشترین سرعت به مددجویان برسانیم.

 

انتهای پیام
captcha