توزیع 2 تن گوشت گرم در مناطق محروم البرز
کد خبر: 4209113
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸

توزیع 2 تن گوشت گرم در مناطق محروم البرز

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز از توزیع دو تُن گوشت گرم در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: خاستگاه فعالیت‌های مسجدی توجه به رشد ايمانی و الهی است که این مطلب با رسیدگی به نیازمندان و توجه به آحاد مردم می‌تواند محقق شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از توزیع دو تُن گوشت گرم در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این برنامه با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ویژه ماه مبارک رمضان با هدف پاسخگویی به نیاز مردم در مناطق محروم انجام شد. 

وی افزود: یکی از برنامه‌های مستمر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد برپایی آیین توزیع گوشت است که این مهم با همراهی مؤسسه حضرت خدیجه(س) انجام شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز با اشاره به‌ ضرورت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم گفت: خاستگاه فعالیت‌های مسجدی توجه به رشد ايمانی و الهی است که این مطلب با رسیدگی به نیازمندان و توجه به آحاد مردم می‌تواند محقق شود.

به گفته شکری مؤسسه حضرت خدیجه(س) در اجرای طرح محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار همواره پیشگام‌ بوده است و در این‌ راه گسترده شبکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب شناسایی خانوارهای نیازمند همراه و همگام‌ است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز بیان کرد: سال جدید‌ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است؛ از این‌رو ضروری است تمامی برنامه‌های فرهنگی با این رویکرد اجرا شود.

انتهای پیام
captcha