پیام استاندار فارس در آستانه روز قدس
کد خبر: 4208453
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

پیام استاندار فارس در آستانه روز قدس

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، استاندار فارس پیامی صادر کرد.

روز جهانی قدسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 15 فروردین‌ماه پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس صادر کرد.

در این پیام آمده است:

أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده،رخصت جهاد داده شده است، چرا که مورد ظلم قرار گرفته‌اند و البته خدا بر پیروزی آنان سخت توانا است. (آیه 39 سوره مبارکه حج)

روز قدس، ابتکار امام راحلِ عظیم‌الشأن و هدیه‌ای گرانقدر به سنگِ گهرِ انسانیت در وجودِ بشرِ معاصر است تا چراغِ حق‌طلبی برافروزد و ندای مظلوم، در آماجِ هیاهوی صاحبانِ دلار و سلطه و فریب، گم نشود. نقطه عطفی که به سال‌ها مبارزه ملتِ فلسطین برای رهایی، اصالت بخشید. روز قدس، روز مقابله مستضعفین با زورگویی و زیاده‌خواهیِ مستکبرین است.

تاریخ 76 ساله وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی نشان داده است که وجودِ کالاَنعام بَل هُم أَضَل این جماعت، هرگز به صفحه انتهای خوی دَدمنش خود نمی‌رسد و همواره اوراق تازه‌تری از به مسلخ کشاندن همه ارزش‌های انسانی، برای رو شدن دارد. خباثت این رژیم به جنایات هر روزه در سرزمین فلسطین و کرانه باختری محدود نمی‌شود و مردم ایران عزیز و سایر کشورهای منطقه را نیز بارها سوگوار کرده و نشان داده برای تمامیت ارضی هیچ کشوری احترام قائل نیست. حمله ناجوانمردانه اخیر به سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن سردار بزرگ اسلام محمدرضا زاهدی و همرزم بزرگوارش سردار محمد هادی حاج رحیمی و دیگر شهدای این حادثه نیز، از همین دست اقداماتِ نفرت‌انگیز است.

در فضای جنایات هولناکِ شقی ترین موجودات زمین، حضورِ پرشکوه امت رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله و سلم، لبیک به فراخوانِ رسولِ وحی در انسان ماندن به روزگارِ جور است: مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم. حضوری که حزب و جناح و جبهه سیاسی و مذهب و دین نمی‌شناسد و تنها ملاک و معیارِ سنجش آن، انسانیت است.

فریادِ مرگ بر اسرائیل آحاد مردمِ ما در این روز، دمیدن خون حیات در رگ‌های امت اسلامی و التیامی بر جسمِ 180 روز روزه دار ساکنانِ غزه و نور امیدی در بمب ریزانِ آسمان و زمینِ بازی خونفشانِ کودکانِ فلسطینی است.

فریاد مرگ بر آمریکا و انگلیس که پایه‌گذاران حذفِ فلسطین از نقشه جغرافیای سیاسی جهان بودند، نشان خواهد داد که مرزهای فلسطین به وسعتِ قلبِ همه ملت‌های آزاده عالم - فارغ از سیاستِ دولت‌هایشان- حک شده و برافراشتن پرچم فلسطین، حماسه خروشِ خشمِ فرزندانِ آدم، در تقابلِ همه ترفندهای شیطانی دَدمنشانِ زمان است.

امید که خواست الهی و اراده امتِ اسلام در ایام مبارکِ قدر، تقدیر امسالِ قدس شریف را، آزاد و فارغ از حضور پلیددستان جنایتکارِ تاریخ بنویسد و صدای شادی ِ ساکنانِ اصلیِ سرزمینِ زیتون، غبارِ غمِ سال‌ها تجاوز و تحقیر و تحکمِ غاصبانِ مِنَ النهر اِلَی البَحر رابزداید؛ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدَامَکُم 

ما ملتِ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ علیه‌السلام، دیگرباره نشان خواهیم داد که در سخن و اعتقاد و عمل، کالجَبَلِ الراسخ تا قیام حضرت موعود عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، ذره‌ای از آرمان های اخلاقی، انسانی و انقلابی مان کوتاه نخواهیم آمد و نَجعَلَهُم اَئِمَّةً وَ نَجعَلَهُمُ الوارِثین.

انتهای پیام
captcha