ملت‌های مسلمان و آزاده یکپارچه آزادی قدس شریف را فریاد بزنند
کد خبر: 4208379
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
مدیرکل آموزش‌‌و‌پرورش کردستان:

ملت‌های مسلمان و آزاده یکپارچه آزادی قدس شریف را فریاد بزنند

هاشم ناظمی‌جلال هدف رژیم صهیونیستی را فراتر بردن آتش جنگ به مناطق دیگر اظهار کرد و گفت: در روز قدس امسال باید تمامی ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا یکپارچه آزادی قدس شریف را فریاد بزنند.

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌‌و‌پرورش استان کردستان شامگاه، 14 فروردین در نشست هماهنگی حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) و شهادت چند تن از مستشاران نظامی کشورمان در پی حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه، جنایت‌های این رژیم را عبور از تمام خط قرمزهای انسانی و بین‌المللی توصیف کرد و گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی، زبانی غیر از زبان زور را نمی‌فهمد و ماهیت آن غاصبانه و جنایت‌کارانه است‌.

وی با اشاره به جنایت‌های این رژیم در فلسطین اشغالی، به شهادت رساندن کودکان و زنان و بستن راه‌های ورود مواد غذایی به غزه را مصداق آشکار جنایت جنگی و خوی وحشی‌گری یک رژیم توصیف کرد و افزود: آمریکا و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی دستشان به خون مردم مظلوم فلسطین آلوده است.

مدیرکل آموزش‌‌و‌پرورش استان کردستان، روز قدس را ابتکار ویژه امام خمینی(ره) خواند و با مهم دانستن این روز در تقویم امت مسلمان، بیان کرد: با اتفاقات پیش‌آمده و ادامه جنایت‌های رژیم صهیونسیتی، روز قدس امسال از اهمیت بالاتری نسبت به گذشته برخورد است.

وی هدف رژیم صهیونیستی را فراتر بردن آتش جنگ به مناطق دیگر اظهار کرد و گفت: در روز قدس امسال باید تمامی ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا یکپارچه آزادی قدس شریف را فریاد بزنند.

ناظمی‌جلال با اشاره به حضور همیشگی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در صحنه دفاع از مظلومان، این حضور را در جمعه پیش‌رو تاریخی‌تر و حساس‌تر دانست و از معاونت پرورشی و فرهنگی و دیگر عوامل خواست با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه مشارکت حداکثری در راهپیمایی روز قدس را فراهم آورند.

وی انتظار از آموزش‌و‌پرورش برای حضور حداکثری در روز قدس را به‌جا و درست دانست و گفت: باید در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز تمام تلاش به کار گرفته شود.

عزت‌الله طیبی‌راد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ابتدای این نشست در سخنانی با تسلیت شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه، این اقدام رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و گفت: رژیم جنایت‌کار با این حرکت، حماقت خود را ثابت کرد و مطمئناً این اقدام بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه به جهت ادامه نسل‌کشی در فلسطین، شرکت در راهپیمایی روز قدس مهم و در عین حال ارزشمند است و افزود: فرض دینی و انسانی است که در محکوم کردن جنایات ددمنشانه به طریق اولی مشارکت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، حضور در راهپیمایی را مصداق بارز حمایت مردم عادی و دفاع آنان از مردم مظلوم غزه و آرمان فلسطین دانست و بیان کرد: حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس در سال جاری با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تمهید مقدمات برای حضور حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز قدس، اجرای سرودهای دانش‌آموزی «ما می‌آییم» و «شهیدالقدس» را از جمله برنامه‌های جانبی این راهپیمایی بیان کرد.

طیبی‌راد، نقش تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی و نیز بسیج را در ترغیب و تشویق به حضور حداکثری مهم ذکر و اظهار کرد: پویش‌هایی از جمله «جهان بدون صهیونیسم» از سوی این تشکل‌ها به راه افتاده و تا روز راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

وی در پایان به برپایی رویداد دانش‌آموزی «پرواز فرشته‌ها» نیز پرداخت و گفت: شعار محوری راهپیمایی روز قدس، «طوفان الاحرار» بوده و امیدواریم روزی برسد طومار رژیم‌ منحوس صهیونیستی پیچیده شود.

انتهای پیام
captcha