۹۸۰ حامی ایتام و محسنین جذب کمیته امداد کرمان شدند
کد خبر: 4208345
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
در ماه مبارک رمضان

۹۸۰ حامی ایتام و محسنین جذب کمیته امداد کرمان شدند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از جذب ۹۸۰ حامی برای ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۱۲۴۴ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده‌اند.

ایتام و محسنینبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام انجام می‌شود تا زمینه برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم شود، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 1244 حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون 980 نفر از این حامیان جذب شده‌اند.

وی افزود: این حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی 1605 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده گرفتند. هم اکنون 27 هزار و 890 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کرمان قرار دارند که توسط 72 هزار و 129 حامی نیکوکار حمایت می‌شوند.

عسکری‌نژاد با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اظهار کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار شوند.

انتهای پیام
captcha