توزیع 2 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اسدآبادی
کد خبر: 4208334
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

توزیع 2 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اسدآبادی

رئیس مرکز نیکوکاری سیدجمال‌الدین اسدآبادی گفت: به همت خیرین خارج استان و شهرستان دو هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان اسدآبادی در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

توزیع غذای گرمحجت‌الاسلام احسان عباسی، رئیس مرکز نیکوکاری سیدجمال‌الدین اسدآبادی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مرکز در راستای محرومیت‌زدایی از نیازمندان شهرستان از سال ۱۳۹۲ با مجوز کمیته امداد امام خمینی(ره) شروع به فعالیت کرده است، حمایت‌های این مرکز از خانوارهای نیازمند در دو بخش نقدی و غیرنقدی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خیرینی که این مرکز را حمایت می‌کنند از خارج‌ استان و شهرستان هستند، گفت: کمک‌های نقدی این مرکز مانند پرداخت وام موردی موقع ضرورت به خانوارهای نیازمند و کمک‌های غیرنقدی مانند تهیه بسته معیشتی و کمک‌های درمانی و تعمیر مسکن و... از خدمات این مرکز نیکوکاری است.

عباسی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون دو هزار پرس غذای گرم در بین خانوارهای نیازمندان توزیع شده است و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به شش هزار پرس تا پایان ماه مبارک برسد.

رئیس مرکز نیکوکاری سیدجمال‌الدین اسدآبادی همچین از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی مانند برنج، روغن، ماکارونی، سویا، حبوبات است که ارزش تقریبی هر بسته معیشتی یک میلیون تومان است.

علی اکبری ساجد

انتهای پیام
captcha